اسپيکر قابل حمل جي بي ال مدل Charge 3

JBL Charge 3 Speaker

ادامه مطلبShow less
1,835,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 91,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

یک برند معتبر در زمینه تولید لوازم صوتی می باشد که کیفیت محصولات آن بار ها و بار ها ثابت شده است. این برند معتبر هم اکنون اسپیکر پرتابل خود را با نام JBL Charge 3 روانه بازار کرده که با توجه به امکانات و قیمت مناسبی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

طراحی و ظاهر، ابعاد و وزن؛ زیبا و مقاوم

ابعاد این اسپیکر برابر با 88.5 × 87× 213 میلیمتر بوده و حدود 0.8 کیلوگرم وزن دارد. JBL تصمیم گرفته است که این محصول را به شکل استوانه طراحی کند و برای روکش آن از جنس لاستیک ضد ضربه استفاده نماید. تصمیمی که به شدت به مذاق ما خوش آمده و تحسین این شرکت را از سوی منتقدان به همراه داشته است.

JBL Charge 3

ابعاد و وزن این محصول باعث شده است که JBL Charge 3 جزء دسته اسپیکر های جمع و جور به حساب بیاید و به راحتی در انتهای کوله پشتی شما جای بگیرد. ظاهر این محصول واقعا زیبا و جذاب بوده و نظر هر شخصی را با هر سلیقه ای به سمت خویش جلب می نماید.

صدا؛ شفاف، رسا و بی نظیر

محصولات صوتی JBL همیشه بالاترین کیفیت صدا را نسبت به قیمت ارائه داده اند. JBL Charge 3 نیز از این قاعده مستثنی بوده و دارای صدایی قدرتمند، شفاف و رسا می باشد. این اسپیکر مجهز به دو بلندگو استریو است که توان کاری آن ها در مجموع 20 وات می باشد و فرکانس خروجی آن هم بین 65 هرتز تا 20 هزار هرتز می باشد. صدا پخش شده از بلندگو ها این محصول به اندازه کافی بلند بوده و دارای بیس خوبی نیز می باشد. با توجه به فرکانس کاری اسپیکر نیز، JBL Charge 3 می تواند ریزترین صدا ها آهنگ را به گوش مخاطبش برساند. در مجموع صدا پخش شده از این اسپیکر کاملا قابل قبول بوده و ترجیح می دهیم برای آن نام بی نظیر را به کار ببریم.

امکانات ارتباطی؛ ارضا کننده

JBL Charge 3 از بلوتوث نسخه 4.0 بهره می برد که به کمک آن می توانید یک ارتباط بی سیم و با کمترین تاخیر ممکن را تجربه نمایید. بلوتوث استفاده شده در این اسپیکر تا حدود 10 متر برد دارد که کاملا کافی به نظر می رسد.

JBL Charge 3

اگر دستگاه شما از ارتباط بلوتوثی پشتیبانی نمی کند و یا به هر دلیلی علاقه ای به استفاده از ارتباط بی سیم ندارید، درگاه AUX برای شما در نظر گرفته شده است. به کمک این درگاه می توانید گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ و... را به اسپیکر متصل کرده و از آن به عنوان منبع پخش استفاده نمایید.

همچنین این اسپیکر به صورت همزمان از 3 دستگاه پشتیبانی می کند که این بدان معناست که شما می توانید از 3 دستگاه مختلف به صورت همزمان به عنوان منبع پخش JBL Charge 3 استفاده نمایید که در نوع خود بی نظیر است.

کلید های کنترلی؛ همه چیز در اختیار شماست!

JBL بر روی بدنه این اسپیکر کلید هایی در نظر گرفته است که به کمک آن ها می توانید: JBL Charge 3 را خاموش یا روشن کرده، صدا را کم و زیاد کرده و کنترلی کاملی بر روی آهنگ در حال پخش داشته باشید.

میکروفون؛ صحبت کنید و لذت ببرید!

JBL برای این اسپیکر یک میکروفون مجهز به نویزگیر را در نظر گرفته است که به کمک آن می توانید صحبت کنید و یک مکالمه دلچسب و بدون دردسر را تجربه نمایید. همچنین با کلید پاسخ گویی به تماس ها که بر روی بدنه JBL Charge 3 تعبیه شده است، دیگر نیازی به گوشی خود نداشته و تنها با فشردن یک کلید می توانید به تماس های ورودی خود پاسخ دهید.

JBL Charge 3

پاوربانک؛ برگ برنده

JBL Charge 3 علاوه بر اینکه یک اسپیکر قدرتمند است، یک پاوربانک با ظرفیت متوسط نیز می باشد. شما می توانید از طریق درگاه USB اقدام به شارژ کردن گوشی هوشمند خود نمایید. ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این پاوربانک برابر با6000 میلی آمپر می باشد که به صورت متوسط می تواند گوشی های هوشمند حال حاضر بازار را 1.5 تا 2 بار به صورت کامل شارژ نماید.

باتری؛ یک همراه همیشه هوشیار

همانطور که اشاره شد باتری در نظر گرفته شده برای این اسپیکر از نوع لیتیوم یونی بوده و ظرفیت آن برابر با 6000 میلی آمپر می باشد. این باتری حدود 4.5 ساعت طول می کشد تا به صورت کامل شارژ شود و با یک بار شارژ کامل، می تواند تا 20 ساعت همراه شما باشد. چنین شارژدهی در بین اسپیکر های پرتابل واقعا شگفت انگیز بوده و باید اقرار کنیم که کار JBL تحسین برانگیز است.

JBL Charge 3

استاندارد های نظامی؛ گواهینامه IPX7 دروغ نمی گوید!

JBL Charge 3 توانسته است در تست های نظامی گواهینامه IPX7 را کسب نماید که به موجب آن در برابر آب کاملا مقاوم می باشد. (البته این در صورتی است که درپوش پورت ها کاملا بسته شده باشد.) ضمن اینکه این گواهینامه به معنی ضد آب بودن محصول نیست و هرگز JBL Charge 3 را عمدا به اعماق آب ها نفرستید!

سازگاری؛ پوشش تمام سیستم عامل ها

یکی از نکات مثبت JBL Charge 3 پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف می باشد. شما می توانید دستگاه هایی که دارای سیستم عامل اندروید، iOS، مکینتاش، ویندوزفون و ویندوز می باشند را از طریق بلوتوث به اسپیکر متصل کرده و لذت ببرید.

جمع بندی؛ یک اسپیکر تمام عیار

JBL Charge 3 هم یک اسپیکر پرتابل جمع و جور با صدایی شفاف، رسا و قدرتمند می باشد و هم یک پاوربانک همراه 6000 میلی امپری برای شماست. بلندگو ها این اسپیکر استریو بوده و میکروفون تعبیه شده در آن به شما امکان پاسخ گویی به تماس های ورودی را می دهد. همچنین گواهینامه IPX7 و امکانات ارتباطی مختلف JBL Charge 3 را به یک گزینه بسیار ارزشمند برای کسانی تبدیل کرده است که می خواهند یک اسپیکر پرتابل بسیار با کیفیت داشته باشند.

JBL Charge 3

چرا اسپیکر پرتابل JBL Charge 3 گزینه مناسبی برای خرید می باشد؟

- طراحی و ظاهر بسیار زیبا

- ابعاد و وزن مناسب

- صدا قدرتمند، شفاف و رسا

- دارای روکش لاستیکی ضد ضربه

- امکانات ارتباطی مختلف

- بلوتوث نسخه 4.0

- بلندگو ها استریو

- دارای کلید های کنترلی بر روی بدنه اسپیکر

- دارای میکروفون داخلی مجهز به نویزگیر

- پاوربانک 6000 میلی آمپری برای شارژ گوشی های هوشمند

- باتری بسیار قدرتمند با 20 ساعت شارژدهی در استفاده مداوم

- سازگار با اکثر سیستم عامل ها

- دارای گواهینامه IPX7 (مقاوم در برابر آب)

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم