قاب محافظ اورجینال سیلیکونی Samsung Galaxy S8 Plus Silicone Case

Samsung Galaxy S8 Plus Silicone Case

ادامه مطلبShow less
50,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 2,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این مدل از کاورهای «سامسونگ» سیلیکونی و نرم است. ابعاد آن متناسب با شکل ظاهری گوشی موبایل Galaxy S8 plus اندازه‌گیری شده و وزن کمی دارد. در زمان استفاده از این کاور، قاب پشتی و لبه‌های دستگاه به طور کامل پوشانده خواهند شد. این پوشش باعث می‌شود گوشی موبایل در برابر خط‌وخش محافظت شده و ضربه‌ها آسیب کمتری به آن وارد کنند. البته باید توجه داشته باشید که در این کاور هیچ پوششی برای لبه‌ی پایین دستگاه در نظر گرفته نشده است. بنابراین زمانی که این کاور را روی گوشی موبایل‌تان قرار می‌دهید، هیچ مانعی برای دسترسی به درگاه‌ها وجود ندارد و استفاده آسان خواهد بود.

در مدل «Silicone» از سری محصولات سامسونگ پوششی هم برای دکمه‌های تنظیم صدا و پاور دستگاه در نظر گرفته شده است. این پوشش به خوبی روی دکمه‌ها قرار می‌گیرد و از آن‌ها در برابر خط‌وخش محافظت خواهد کرد. شرکت تولید کننده این کاور را در رنگ‌های متعدد و زیبایی طراحی کرده تا کاربران براساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و استفاده کنند. پس اگر به دنبال یک کاور مقاوم برای محافظت از Galaxy S8 plus خود هستید که در زمان استفاده از آن تغییر زیادی در وزن یا ابعاد دستگاه‌تان ایجاد نشود، این مدل از محصولات سامسونگ انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم