هدست بیسیم bluedio مدل T3plus

Bluedio Wireless Headset T3plus

ادامه مطلبShow less
285,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 14,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هدفون Bluedio T3 Plus محصولی از شرکت بلاژیو است. این محصول شرکت بلاژیو از طریق بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی شما متصل می‌شود و به کمک آن می‌توانید به موسیقی دلخواهتان گوش کنید. 

هدفون‌ها از نظر نوع قرارگیری روی گوش به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. هدفون Bluedio T3 Plus از نوع هدفون‌های روگوشی است. این محصول دوست‌داشتنی از دو درایور صدا با قطر اسپیکر 57 میلی‌متر بهره می‌برد. هدفون بلاژیو مدل Bluedio T3 Plus از فرکانس پاسخ‌گویی 15 هرتز تا 25 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. این فرکانس پاسخگویی، بالاتر از محدوده‌ی شنوایی انسان را به طور کامل دربرمی‌گیرد. در صورتی که تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی شما از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. هدفون Bluedio T3 Plus از طریق جک 3.5 میلی‌متری می‌تواند به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌‌ی صوتی‌تان متصل ‌شود. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این هدفون، پشتیبانی از کارت حافظه است. به کمک وجود باتری لیتیوم یونی روی این هدفون، Bluedio T3 Plus می‌تواند شما را تا 20 ساعت در پخش موسیقی همراهی کند. به علت وجود باتری داخلی و پشتیبانی از کارت‌ حافظه در این هدفون، بدون وجود تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی هم می‌توانید به موسیقی موردعلاقه‌ی خود گوش‌کنید. یکی از امکانات خوب این گوشی امکان به اشتراک گذاری بین دو گوشی از طریق فیش ارتباط خروجی استریو میباشد. مشخصه خوب دیگر این هدفون بدنه ای از جنس آلیاژ تیتانیومی میباشد که آنرا بسیار مقاوم و در عین حال سبک کرده است. این گوشی قابلیت تا خوردن و جمع شدن جهت جا به جایی و حمل آسان را نیز دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم