اسپیکر بلوتوثی شیائومی Xiaomi XMYX02YM Mi Bluetooth Speaker

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی مدل XMYX02YM Mi

ادامه مطلبShow less
175,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 8,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

از قدرت صدای اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi شیائومی تعجب خواهید کرد. این اسپیکر کوچک ۵۸ گرمی با ۲۵ میلیمتر ارتفاع و ۵۲ میلیمتر قطر، دارای صدای فوق العاده ای است.
نسبت ایده آل صدای فراگیر و سایز کوچک اسپیکر شما را سورپرایز خواهد کرد. قطعا انتظار شنیدن چنین صدای بی نظیری را نخواهید داشت. سایز کوچک اسپیکر به شما اجازه می دهد آن را همه جا همراه خود داشته باشید. پوشش یکپارچه فلزی که با دقت و ظرافت سراسر اسپیکر را فراگرفته، طراحی عالی و صدای شگفت انگیز دستگاه شما را به استفاده از آن ترغیب می کند. همه چز در طراحی این اسپیکر در حد عالی انجام شده است.
علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیت و دوام موادی که در ساخت اسپیکر استفاده شده فوق العاده است. می توانید مدت طولانی از صدای اسپیکر لذت ببرید؛ دستگاه مثل روز اول زیبا و درخشان باقی خواهد ماند.
ظاهر دستگاه کاملا ساده و مینیمالیستی است و پورت USB برای شارژ دیوایس در زیر آن تعبیه شده است.
با چیپ جدید CSR بلوتوث ۴٫۰ موجود در اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi شیائومی می توانید مدت بیشتری به موسیقی، با سیگنال پایدار، گوش دهید. تکنولوژی CVC6.0 بسته به جایی که هستید، در خیابان، منزل و یا دفتر کار سطح صدای مناسب را به صورت خودکار انتخاب می کند. مهم نیست که کجا هستید، با اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi شیائومی، همیشه همراهتان خواهد بود.
در پارک یا باغ به موسیقی گوش دهید؛ فقط اسپیکر را روی یک سطح مناسب قرار دهید. در مسیر و در حال حرکت اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi شیائومی را با کوله‌پشتی یا کیفتان حمل کنید. با شنیدن به موسیقی گوش نواز جوی دلنشین در منزلتان ایجاد کنید. و اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید، حتماً این اسپیکر را انتخاب خواهید کرد. این اسپیکر فضای زیادی اشغال نمی‌کند و هنگام گردش، حس و حال خوبی به شما خواهد بخشید.
اسپیکر زیبا و کوچک بلوتوث Mi شیائومی در ۳ رنگ زیبای طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم