گارد محافظ DZGOGO Luxury Series برای گوشی Iphone 6/6s

گارد محافظ DZGOGO Luxury Series برای گوشی Iphone 6/6s

ادامه مطلبShow less
50,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 2,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بعد از تولید گوشی های هوشمند با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، ضخامت کمتر و البته قیمت بیشتر، ابزار محافظت از آن‌ها هم کامل‌تر و تخصصی‌تر شد. به‌طوری‌که برای هر مدل خاص، کیف یا کاوری مخصوص همان مدل، ساخته شد. کیف و کاور انواع رایج ابزار محافظت برای گوشی هاست.

معرفی محصول

قاب محافظ  Luxury Series برای گوشی iphone توسط شرکت بزرگ DZGOGO طراحی و  ساخته شده است. این قاب دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد. این قاب از سه قسمت تشکیل شده است.قسمت اول این قاب از جنس PC می باشد که پشت و لبه های گوشی را محافظت می کند و روکشی از چرم طبیعی بر روی این قسمت قرار دارد که در واقع قسمت دوم است. قسمت سوم این قاب ، یک بامپر از جنس TPU می باشد که از لبه های گوشی در برابر ضربه محافظت می کند. این قاب دارای ظاهری زیبا و جذاب باشد بتواند به خوبی از گوشی شما نیز مراقبت کند همچنین به لطف استفاده از این ترکیب این قاب دارای حجم و وزن بسیار کمی میباشد به طوری که استفاده از این قاب سبب تغییر محسوسی در وزن و حجم گوشی شما نخواهد شد .محل قرارگیری درگاه ها در این محصول به خوبی اندازه‌گیری شده و برش خورده است. بنابراین برای استفاده از آن‌ها مانعی وجود ندارد و دسترسی شما آسان خواهد بود.این محافظ همچنین، نسبت به جذب لک، کثیفی و اثر انگشت مقاوم است و با استفاده از گوشی اثر انگشتان روی قاب باقی نمی‌ماند. 

اگر به دنبال یک کاور مطمئن برای محافظت از گوشی موبایل  iphoneخود هستید، این محصول انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود چرا که میتواند به خوبی از گوشی شما محافظت کند و زیباییی آنرا نیز حفظ کند

ویژگی ها

  • طراحی بسیار زیبا
  • ساخته شده از مرغوب ترین مواد
  • دارای بامپر ساخته شده از TPU
  • افزایش زیبایی گوشی
  • محافظت از گوشی در برابر ضربه و خط و خش
  • محدود نشدن دسترسی به دکمه های گوشی
  • مقاوم در برابر ضربه های شدید
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم