فلش مموری سیلیکون پاور Silicon Power Firma F80 USB Flash Memory 16GB

Silicon Power Firma F80 USB Flash Memory 16GB

ادامه مطلبShow less
65,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

فلش سیلیکون پاور مدل Firma F80، با ظرفیت 16 گیگابایت، با بدنه ای بسیار مستحکم و تولید شده از آلیاژ فلز روی و فناوری سندبلاست می باشد که نسل جدید و قدرتمندی از حافظه های جانبی را عرضه کرده اند. سری Firma F80 در برابر ارتعاش، شوک، خط و خش، گرد و غبار و آب از مقاومت بالایی برخوردار است. علاوه بر مقاومت بالا و با دوام بودن که تضمین استفاده عمری را خواهد داد، این فش مموری در ظاهر نیز دارای طراحی زیبا و مدرن می باشد به طوری که با وزن و حجم کم فلش، به راحتی می توان آن را در هر جایی همراه داشت اما این کوچکی فلش مموری هیچ جای نگرانی ای ندارد زیرا با طراحی ارگونومیک و منحنی شکل فلش و حلقه ای که در انتهای آن وجود دارد، به راحتی می توان فلش مموری Firma F80 را از دسته کلید و یا بندی کوچک آویزان کرد.

فلش مموری سیلیکون پاور Silicon Power Firma F80 USB Flash Memory 16GB

کسب مقام اول بهترین طراحی در Reddot 2013 آلمان

نمایشگاه Reddot یکی از محل هایی برای عرضه و نمایش به روز ترین و مدرن ترین ابزار ها و گجت های فناوری اطلاعات می باشد که هر سال در آلمان برگزار می شود و انواع محصولات نوین در این نمایشگاه بررسی و داوری می شوند. سری فلش مموری سیلیکون پاور Firma F80 نیز در این نمایشگاه از سوی کمیته داوری، عنوان بهترن حافظه همراه سال را از نظر طراحی ارگونومیک، سازگاری با محیط زیست، استحکام، نوآوری و کیفیت بدست آورد که نشان دهنده کیفیت بالای ساخت این سری از فلش های سیلیکون پاور می باشد.

سایر جوایز:
  • جایزه بهترین طراحی Red Star 2014 از مرکز توسعه طراحی صنعتی پکن
  • مقاوم اول COMPUTEX d&i Awards 2013 از شورای توسعه تجارت خارجی تایوان
  • مقاوم اول Excellence Award 2014 از شورای توسعه تجارت خارجی تایوان

 

فلش مموری سیلیکون پاور Silicon Power Firma F80 USB Flash Memory 16GB

تکنولوژی Chip On Board

یکی از مهمترین ویژگی های این سری فلش مموری سیلیکون پاور، استفاده از تکنولوژی Chip On Board می باشد که به منظور جلوگیری از پاک شدن تصادفی داده ها طراحی شده است همچنین استفاده از مواد پلاستیکی ضد نفوذ و با کیفیت در اطراف هسته ی فلش، همانطور که قبلا اشاره شد از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل فلش جلوگیری می کند.

فلش مموری سیلیکون پاور Silicon Power Firma F80 USB Flash Memory 16GB

نرم افزار اختصاصی

کمپانی Silicon Power نرم افزار امنیتی رایگانی با نام SP Widget عرضه کرده که به کاربران اجازه می دهد برای جلوگیری از افشای اطلاعات فلش، رمزگذاری AES 256-bit کنند و با برنامه ای منظم از داده های فلش سیلیکون پاور خود نسخه پشتبان تهیه کنند. همچنین اپلیکیشن SP File Explorer نیز با هدف مدریت بهتر اطلاعات هنگام اتصال فلش مموری به گوشی و یا تبلت هوشمند، عرضه شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
44 × 18 × 4.5 ميلي‌متر
وزن
5.9 گرم
ظرفیت حافظه
16 گیگابایت
نوع رابط
پورت USB 3.0 , USB 2.0
مقاوم در برابر آب
دارد
مقاوم در برابر شوک و لرزش
دارد
ضد خش
دارد
مقاوم در برابر گرد و غبار
دارد
مقاوم در برابر ضربه
دارد
ولتاژ مورد نیاز
5 ولت
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم