هندزفری اسپرت HISKA مدل HK-850

Hiska HK 850 In‎-Ear Earphone Headphons

ادامه مطلبShow less
97,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 4,850 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شرکت HISKA از جمله شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع لوازم جانبی برای گجت ها،تبلت ها و تلفن های هوشمند است که در چند ماه اخیر فروش خود را به شدت در ایران افزایش داده است.کیفیت و قیمت مناسب با امکاناتی متعدد نظر همگان را به محصولات این برند نوپا متمرکز کرده است.برند HISKA از فعال ترین برند های موجود در بازار لوازم جانبی و گجت ها می باشد.

هندزفری تو گوشی HISKA مدل HK-850 با طراحی شیک و بدنه فلزی عرضه و تولید شده است.کابل این هندزفری طراحی خاصی داشته وجنس بسیار مرغوبی داشته و مقاومت بسیار بالایی در برابر کشش،در هم تنیدن و گره خوردن دارد.در داخل پک 4 سر(گوشی) هندزفری دیگر برای استفاده در حالت های مختلف نیز تعبیه شده است.لازم به ذکر است که این هندزفری قسمت های اصلی آن(میکروفون،پشت هندزفری)از فلز صیقل خورده می باشد که زیبایی محسوسی به این محصول بخشیده است.بالشتک های گوشی سیلیکاژلی راحت برای استفاده طولانی مدت به کار رفته در این هندزفری استفاده از آن را در زمان طلوانی لذت بخش می سازد و شما را در موسیقی غوطه ور می سازد.به رغم طراحی خاص گوشی های این هندزفری کاملا مناسب و سازگار ورزشکاران و افراد پر تحرک می باشد.

 

↟ نقاط مثبت

↟ کیفیت ساخت بی نظیر

↟ طراحی شیک
↟ کیفیت و شفافیت صدای HD
↟ ساخته شده از فلز صیقل خورده
↟ طراحی منحصر به فرد کابل و مقاوم در برابر کشش

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم