اسپیکر بلوتوث JBL flip 3

590,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 29,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شاید بزرگترین نقطه ضعف یک گوشی همراه یک تبلت و یا یک لپ تاپ بلندگوهای نسبتا ضعیف آن باشد. بلندگوهایی که در اکثر مواقع نیاز کاربر را برطرف نکرده و صدایی حداکثر متوسط را پخش می کنند. در حقیقت یک لپ تاپ و یا یک گوشی هوشمند برای کارهای دیجیتال و برقراری یک تماس تولید و ارائه شده اند و منطقی می باشد که سیستم صوتی قدرتمندی بر روی آنها پیاده سازی نشده باشد. اگر شما نیاز به صدایی قوی تری دارید باید به سراغ محصولات تخصصی بروید. اسپیکرهای همراه برای این منظور تولید و ارائه شده اند تا نقطه ضعف این محصولات را در صورت نیاز به صدایی مطلوب تر، برطرف کنید. JBL از قدرتمندترین شرکتهایی است که در زمینه صوت فعالیت می کند و محصولات بی نظیر صوتی در این شاخه ارائه کرده است.

 

ویژگیها:

  • اتصال سه دستگاه بلوتوث همزمان
  • باتری قدرتمند
  • ضد آب
  • باندهای استریو

نقد و بررسی:

این بار به سراغ یکی دیگر از اسپیکرهای همراه JBL رفته ایم. یک اسپیکر استوانه ای شیک با نام Flip 3 نسل سوم از خانواده قدرتمند Flip که به دلیل موفقیت نسل های قبلی با امکانات بیشتر و توانایی بالاتر نسخه 3 آن نیز ارائه شد.

محصولی که از طریق تکنولوژی بلوتوث به لپ تاپ، اسمارت فون و یا تبلت شما متصل شده و در یک اتاق و یا یک محوطه کوچک تا متوسط صدا را با توان بالایی پخش می کند.

در نگاه اول تصور خواهید کرد این محصول بدون هیچگونه دکمه کنترلی ارائه شده است ولی پس از دقت متوجه خواهید شد تنها یک دکمه وظیفه قطع و وصل صدا، توقف و پخش موزیک، تراک قبل و بعد را بر عهده دارد. (یک بار فشار لمس کلید برای پخش، لمس مجدد برا توقف، و دو لمس و سه لمس برای کنترل ترک)

محدوده پاسخگویی این محصول به لطف آخرین نسخه بلوتوث یعنی ورژن 4.1 تا 10 متر می باشد.

همانند دیگر اسپیکرهای همراه این شرکت، این گجت مشکی رنگ در برابر رطوب و حتی قطرات آب کاملا مقاوم بوده است و به هیچ عنوان آب داخل آن نفوذ نخواهد کرد و براحتی خواهید توانست در کنار دریا، استخر و یا هر مکان دیگری بدون نگرانی استفاده کنید. البته دقت داشته باشید این محصول ضد آب نیست تنها در مقابل قطرات آب مقاوم می باشد بنابراین آن را در آب غوطه ور نکنید.

دیگر محدودیت اتصال در دستگاه های جدید برداشته شده و شما قادر هستید سه دستگاه بلوتوثی را به Flip 3 متصل کنید.

باتری 3000 میلی آمپری آن تضمین می کند به صورت مداوم 10 ساعت موزیک را گوش دهید بدون آن که نیاز به شارژ مجدد دستگاه داشته باشید.

باندها نیز از سیستم کاهش نویز و کاهش اکوی صدا بهره مند هستند و هنگام مکالمه با این دستگاه هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

چرا این محصول را بخرم؟

اگر صدای تبلت، لپ تاپ و یا موبایل شما رضایت بخش نیست و یا اخر هفته میخواهید با دوستان خود به پیک نیک بروید، و به دنبال یک سیستم صوتی زیبا، قدرتمند با باتری توانمند هستید، به سراغ هیچ محصول و نمونه دیگری نروید، JBL Flip 3 نیاز شما را کاملا برطرف خواهد کرد در خرید JBL شک نکنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

چراغ قوه اضطراری
ندارد
داردی پاوربانک داخلی
ندارد
USB
دارد
AUX
دارد
NFC
ندارد
بلوتوث
دارد
ضدآب
دارد
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم