هدست بي سيم جبرا مدل Halo Smart

Jabra Halo Smart Wireless Headset

ادامه مطلبShow less
490,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 24,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

با هدست بی‌سیم «جبرا» مدل «Halo Smart» هم از گوش‌کردن به موسیقی لذت ببرید و هم به‌راحتی تماس‌هایتان را مدیریت کنید. این محصول 38 گرم وزن دارد، سبک است و می‌تواند مدت‌زمان زیادی شارژ نگه دارد. قسمت خمیده‌ی آن روی گردن قرار می‌گیرد و اسپیکرها از طریق کابل نازکی به پنل گردنی متصل هستند. شما در صورت استفاده‌نکردن از اسپیکرها می‌توانید آن‌ها را از گوش خارج کرده و به دور گردن آویزان کنید. باتری لیتیومی در این هدست قابلیت 17 ساعت مکالمه‌‌ی مداوم یا 15 ساعت پخش موسیقی را برایتان فراهم خواهد کرد. همچنین این باتری در حالت آماده‌به‌کار، قادر است تا 22 روز دوام داشته باشد و هدست را روشن نگه دارد.

زمان استفاده از این محصول، نگران وزش باد و اکوی صدا در هنگام مکالمه نباشید. میکروفون 10 میلی‌متری این هدست، خاصیت کاهش نویز دارد و مانع از تداخل سروصداهای ناخواسته در مکالمات می‌شود. روی لبه‌های این هدست دکمه‌هایی تعبیه شده است که از آن‌ها برای کنترل صدا، موسیقی و مدیریت تماس استفاده می‌شود. با هدست بلوتوث جبرا مدل Halo Smart تماس‌های ورودی خود را مدیریت کرده و در هر شرایطی به موسیقی موردعلاقه‌تان گوش دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم