هدفون موتورولا Motorola Pulse M Series Headphone

هدفون موتورولا Motorola Pulse M Series Headphone

ادامه مطلبShow less
290,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 14,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

هدفون موتورولا Pulse M Series، صدایی باورنکردنی

 Pulse M از جمله مدل هایی است که به کمک کابل صدا 3.5 میلیمتری به گوشی و یا تبلت شما متصل می شود. و با داشتن درایورهای بزرگ 40 میلی متری به طور کامل روی گوش را می پوشاند که بنابراین در دسته هدفون های Over ear قرار می گیرد. این هدفن درون جعبه ای مستطیل شکل قرار دارد و با باز کردن آن به جرات می توان گفت که محو ظاهر با کیفیت و طراحی بسیار شیک آن خواهید شد. سری هدفون و روی درایورها ا چرم مرغوبی پوشانده شده است که با داشتن حالت ابری و نرم به هیچ نه روی گوش و نه روی سر ایجاد ناراحتی نخواهند کرد. به دلیل نرمی، راحتی و سبک بودن وزن هدفون می توان ساعت های زیادی از آن بدون ایجاد احساس خستگی استفاده کرد و به صدای شیرین موسیقی گوش سپرد.

در این هدفون از سیستم حذف نویز به کار گرفته شده است تا صداهای مزاحم س زمینه را حذف کرده و صدایی کاملا شفاف را در اختیار کاربر قرار دهد. در واقع موتورولا ترکیبی از صدای با کیفیت را با طراحی فلزی/چرمی در هم آمیخته است تا اثر جدید و بسیار زیبایی را خلق نماید.

دسته اتصال دهنده سری به کاپ ها و قسمتی از نمای کاپ های آن به شکل دایره ای از استیل نقره ای رنگ در مدل مشکی و از استیل طلایی و رزگلد در مدل سفید ساخته شده است.

هدفون موتورولا Motorola Pulse M Series Headphone

اگرچه اتصال با کابل و نبود وجود بلوتوث جهت ارتباط بی سیم نکته ای است که امروزه توجه زیادی در ساخت هدفون ها به آن می شود اما با شنیدن صدای اولین آهنگ و دریافت تمام جزیئات موسیقی در کنار ظاهر زیبای آن نکته ای است که می توان از آن در مورد این هدفون موتورولا، چشم پوشی کرد. درایورهای 40 میلی متری با آهن ربای نئودمیم، باس قوی و صدای با کیفیتی را ایجاد می کند که بلوکهای عایق صوتی جهت حذف سر و صداهای مزاحم نیز کمک بسیار زیادی در ایجاد و نهادینه کردن کیفیت صدای هدفون کرده است.

همانطوور که در بالا بدان اشاره کردیم این هدفون با استفاده از یک کابل 1.2 متری که دارای کانکتور 3.5 میلیمتری است به دستگاه مورد نظر متصل می شود. نکته مهم در مورد این کابل که به یکی دیگر از امکانات کلیدی این هدفن محسوب می شود، وجود میکروفون روی کابل (In-Line) است که امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی را میسر می سازد.

هدفون موتورولا Motorola Pulse M Series Headphone

اگر به دنبال هدفونی زیبا با صدایی کاملا شفاف که در اصطلاح به آن Clear می گویند هستید و یا اگر به دنبال هدیه ای نفیس و بسیار شیک برای کسی هستید این هدفون می تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا نه از لحاظ طراحی و جنس و نه صدا شما را شرمنده نخواهد کرد.

مشخصات

  • ابعاد: 23.3x7.3x4.4 میلیمتر
  • وزن: 245 گرم
  • نوع اتصال: با سیم از طریق جک 3.5 میلیمتر صدا
  • طول کابل: 1.2 متر
  • سایز درایور: 40 میلی متری
  • نوع هدون: Over Ear
  • مجهز به سیستم حذف نویز
  • دارای روکشی از چرم بسیار مرغوب
  • فرکانس خروجی: 20-20000 هرتز
  • حساسیت صدا: 96 دسیبل
  • امپدانس: 32 اهم
  • مجهز به میکروفون in-Line
  • دارای آهن ربای نئودمیم
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم