پشتی طرح بلوط mozoco لومیا 650

پشتی طرح بلوط mozoco لومیا 650

ادامه مطلبShow less
100,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 5,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این محصول یکی از زیباترین محصولات ارائه شده برای لومیا ۶۵۰ از سوی کمپانی موزو است که احساس کیفیت بالا را برای کاربر به ارمغان می آورد، این در با طراحی فوق العاده خود بدون اضافه کردن اجزای اضافی جایگزین درب پشتی تلفن همراه می شود و زیبایی دستگاه را چندین برابر می کند، وجود تراشه NFC و حالت برجسته و شبیه به چوب واقعی این محصول نیز از مزیت های اصلی این درب محافظ است.

کمپانی موزو در ساخت این در از بهترین مواد موجود استفاده کرده و این موضوع راز دوام و عمر طولانی این محصول است. دلیل موفقیت موزو در طراحی فوق العاده این در همکاری این کمپانی با مایکروسافت بوده و محصولات مایکروسافت پیش از تولید به دست این کمپانی فنلاندی می رسند تا لوازم جانبی آن با دقت فراوان و با توجه به ابعاد تلفن همراه طراحی و تولید شوند. پس از تولید نمونه اولیه محصول، کارشناسان مایکروسافت آن را بررسی و در نهایت آن را تایید و نشان “طراحی شده برای مایکروسافت لومیا” به موزو داده می شود و این یعنی محصولات از لحاظ کیفیت ساخت و دقت و رعایت جزییات، به شدت بررسی و تایید شده اند. همچنین موزو به لطف این همکاری می تواند لوگوی مایکروسافت و این نشان را بر روی محصولات خود قرار دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم