Remax Pure RL-P10 10000mAh Power Bank

 شارژر همراه ریمکس مدل Pure RL-P10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

ادامه مطلبShow less
70,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

استفاده از پاور بانک‌ها یک روش رایج، برای شارژ کردن باتری در گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین‌های دیجیتال و دیگر لوازم الکترونیکی سازگار با تکنولوژی است. در این محصول یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت قرار دارد که توانایی شارژ کردن باتری یک آیفون را تا چندین مرتبه دارد. این محصول با وزن 269 گرم و ابعاد 24 × 63.0 × 143 میلی متر طراحی و تولید شده است.
ولتاژ ورودی و خروجی در این شارژر همراه 5 ولت، شدت جریان ورودی در آن 1 آمپر و جریان خروجی در این محصول 1.5 آمپر شدت دارد. برای شارژ گوشی‌ موبایل، شدت‌جریان خروجی باید 1 آمپر باشد اما برای این‌که بتوانید تبلت‌تان را شارژ کنید باید شدت‌جریان خروجی حداقل 2 آمپر داشته باشید. بنابراین این مدل از پاور بانک‌های ریمکس قابلیت سازگاری و شارژ کردن باتری اکثر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را دارد.
برای استفاده و شارژر کردن باتری پاور بانک‌ها معمولا یک کابل microUSB لازم است. به‌همین دلیل در بسته‌بندی این محصول یک کابل USB قرار گرفته که از آن برای اتصال به یک منبع تغذیه برای شارژ باتری بهره گرفته می‌شود. روی بدنه‌ی این پاور بانک یک کلید روشن/خاموش، یک درگاه ورودی، یک درگاه خروجی، چراغ قوه و نشانگرهای LED برای نمایش وضعیت شارژ باتری دستگاه قرار داده شده است.
در هنگام خرید پاور بانک‌ باید به ظرفیت باتری در آن‌ها توجه کرد. زمانی‌که ظرفیت باتری در پاور بانک بیش‌تر باشد، زمان بیش‌تری لازم است تا باتری آن‌ها شارژ شده و طبیعتا مقدار شارژ بیش‌تری را برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم می‌کند. تعداد خروجی‌ها و شدت ‌جریان خروجی در پاور بانک هم از جمله‌ فاکتورهای اصلی در انتخاب یک شارژر همراه است. با توجه به مدل و برند، پاور بانک‌ها امکانات متفاوتی مانند قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانات برق را دارند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع باتری
لیتیومی
ظرفیت
10000میلی امپر
تعداد پورت خروجی
1عدد
چراغ قوه اضطراری
دارد
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم