شارژر فندکی و هندزفری بلوتوث Ldnio CM20

130,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 6,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

جزء آن دسته از افرادی هستید که بخش اعظمی از وقت خود را در طول روز داخل ماشین و پشت فرمان سپری می کنید؟ مدتی است که به دنبال یک شارژر فندکی با کیفیت می گردید اما مدل مورد نظر خود را پیدا نمی کنید؟ ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم. با خرید Ldnio CM20 هم صاحب یک شارژرفندکی شوید و هم یک هندزفری بلوتوث داشته باشید.

Ldnio CM20 از دو قسمت تشکیل شده است که یک قسمت آن شارژر فندکی بوده و قسمت بالایی آن که به راحتی از شارژر جدا می شود، نقش هندزفری بلوتوث را بازی می کند.

شارژر فندکی

Ldnio CM20 دارای ابعاد بسیار کوچکی بوده و در تعویض دنده مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند. این شارژر فندکی با تمام ماشین هایی که ولتاژ خروجی جافندکی آن ها بین 12 تا 24 ولت می باشد سازگار است. Ldnio CM20 مجهز به یک درگاه خروجی USB می باشد که خروجی شدت جریان آن برابر با 2.4 آمپر می باشد. این شارژر فندکی برای شارژ گوشی های هوشمند، تبلت ها، دوربین های دیجیتال، mp3 Player هاو دستگاه ها دیگر از این قبیل مناسب می باشد.

همچنین این شارژر فندکی در برابر اتصال کوتاه، افزایش درجه حرارت، افزایش بیش اندازه شدت جریان و افزایش ولتاژ کاملا مقاوم بوده و از گوشی شما در برابر اینگونه صدمات محافظت می نماید.

هندزفری بلوتوث

همانطور که اشاره شد Ldnio CM20 از دو بخش تشکیل شده که قسمت بالایی آن که بسیار هم کوچک می باشد، به راحتی جدا شده و نقش هندزفری بلوتوث را برای شما بازی می کند. بلوتوث به کار رفته در این هندزفری نسخه 4.0 می باشد که برد مفید آن در حدود 10 متر بوده و صدا را با کمترین تاخیر ممکن انتقال می دهد. صدا پخش شده از بلندگو این هندزفری کاملا شفاف و رسا بوده و تا حدودی راضی کننده می باشد. این هندزفری مجهز به یک میکروفون نویزگیر شده است تا بتواند صدا شما را با کیفیت بالا به گوش مخاطب برساند.

با استفاده از Ldnio CM20 می توانید هم مکالمه کنید و هم به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید. فرکانس پاسخ گویی این هندزفری بین 5 هرتز تا 24 هرتز می باشد که ریزترین نوت ها آهنگ را نیز می تواند به گوش شما برساند.

باتری در نظر گرفته شده برای Ldnio CM20 از نوع لیتیوم یونی بوده و به گفته سازنده می تواند تا 96 ساعت در حالت آماده به کار شارژدهی داشته باشید. همچنین با یک مرتبه شارژ کامل این هندزفری می توانید تا 4 ساعت مکالمه ممتد را با Ldnio CM20 تجربه نمایید.

جمع بندی

اگر می خواهید یک شارژر فندکی استاندارد برای ماشین خود تهیه کرده و در عین حال صاحب یک هندزفری بلوتوث نیز شوید، Ldnio CM20 برای شما ساخته شده است. Ldnio CM20 به علت دارا بودن کیفیت ساخت بالا، درگاه خروجی 2.4 آمپری و شارژدهی قابل قبول می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که می خواهند با هزینه کم صاحب یک شارژر فندکی و یک هندزفری بلوتوث شوند.

چرا شارژر فندکی و هندزفری بلوتوث Ldnio CM20 گزینه مناسبی برای خرید می باشد؟

- با خرید یک محصول می توانید صاحب یک شارژر فندکی و یک هندزفری بلوتوث شوید.

مشخصات اصلی Ldnio CM20:

شارژر فندکی

- سازگار با ماشین هایی که ولتاژ خروجی جافندکی آن ها بین 12 تا 24 ولت می باشد.

- دارای یک درگاه USB با خروجی شدت جریان 2.4 آمپر

- مناسب برای شارژ گوشی های هوشمند، تبلت ها، دوربین های دیجیتال، mp3 Player ها و دستگاه ها دیگر از این قبیل

هندزفری بلوتوث

- دارای ابعاد کوچک و وزن کم که فشار زیادی را به گوش شما تحمیل نمی کند.

- مجهز به بلوتوث نسخه 4.0

- دارای برد مفید 10 متری

- دارای صدا خروجی شفاف و رسا

- مجهز به میکروفون نویزگیر

- مناسب برای مکالمه و پخش موسیقی

- دارای فرکانس پاسخ گویی 5 هرتز تا 24 هزار هرتز

- دارای باتری قدرتمند با شارژدهی بالا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم