پاوربانک ريمکس مدل Vanguard RP-V20 با ظرفيت 20000 ميلي آمپر ساعت

Remax Vanguard RP-V20 20000mAh Power Bank

ادامه مطلبShow less
315,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 15,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

مشغله‌هاي کاري و زندگي باعث شده افراد زيادي براي شارژ کردن باتري دستگاه‌هاي هوشمندشان در زمان‌هاي به اصطلاح مرده‌ مانند‌ رفت‌وآمد به محل کار و خانه از پاور بانک‌ها استفاده کنند. اين محصول دو درگاه خروجي USB و قابليت اتصال و شارژ همزمان دو دستگاه را دارد.
ظرفيت باتري در اين محصول 20000 ميلي‌آمپر ساعت است که مي‌تواند با يک‌بار شارژ کامل، باتري آيفون را تا چند مرتبه شارژ کند. از ويژگي‌هاي اين محصول بايد به قابليت شارژ سريع در آن اشاره کرد. ولتاژ ورودي و خروجي در اين پاور بانک 5 ولت است. همچنين شدت جريان ورودي در آن 2 آمپر (داراي دو درگاه ورودي) و شدت جريان خروجي در يکي از خروجي‌هاي اين محصول 1 آمپر و در ديگري 2.1 آمپر است. براي شارژ گوشي‌ موبايل، شدت‌جريان خروجي بايد 1 آمپر باشد اما براي اين‌که بتوانيد تبلت‌تان را شارژ کنيد بايد شدت‌جريان خروجي حداقل 2 آمپر باشد. بنابراين اين مدل قابليت سازگاري و شارژ کردن اکثر گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌هاي موجود در بازار را دارد.
اين محصول با وزن 450 گرم و ضخامت 25.5 ميلي‌متر توليد شده است. شرکت سازنده روي بدنه‌ي اين پاور بانک نشانگرهاي LED براي نمايش وضعيت شارژ دستگاه قرار داده است. براي روشن کردن پاور بانک و مشاهده‌ي ميزان شارژ آن تنها لازم است کليد روي پاور بانک را فشار دهيد. همچنين روي بدنه‌ي اين محصول دو چراغ‌قوه‌ي هم براي مواقع ضروري تعبيه شده است. بدنه‌ي اين محصول مستحکم ضد لغزش بوده در برابر تغييرات ولتاژ و جريان محافظت شده است.
پاور بانک‌ها معمولا از طريق درگاه microUSB شارژ مي‌شوند. به همين دليل در بسته‌بندي اين محصول يک کابل USB قرار گرفته است. براي شارژ باتري پاور بانک‌ها بايد آن‌ها را با کابل به درگاه USB دستگاه‌هاي الکترونيکي مانند کامپيوتر يا لپ‌تاپ‌ متصل کنيد تا باتري آن شارژ شود. در هنگام خريد پاور بانک‌ها بايد به ظرفيت باتري در آن‌ها توجه کرد. طبيعتا هر قدر ظرفيت باتري در آن‌‌ها بيشتر باشد، زمان بيش‌تري طول مي‌کشد تا شارژ شده و به‌طبع مقدار شارژ بيش‌تري را براي دستگاه‌هاي الکترونيکي شما فراهم مي‌کند. تعداد خروجي‌ها و همچنين شدت‌جريان خروجي هم از فاکتورهاي اصلي پاور بانک است. با توجه به مدل و برند، پاور بانک‌ها امکانات متفاوتي ازجمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED ميزان شارژ، کابل يا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانان برق دارند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع باتری
لیتیومی
ظرفیت
20 هزار میلی امپر
تعداد پورت خروجی
2عدد
چراغ قوه اضطراری
دارد
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم