پاوربانک ريمکس پرودا مدل Lovely Power Box با ظرفيت 10000mAh

Remax Proda Lovely Power Box 10000mAh Power Bank

ادامه مطلبShow less
166,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 8,300 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پاور بانک‌ها از يک باتري قابل شارژ ليتيومي تشکيل‌شده‌اند که معمولا از طريق درگاه microUSB شارژ مي‌شوند . نيازي به شارژر ندارند، کافي ست با يک کابل آن‌ها را به درگاه USB يک دستگاه الکترونيکي مثل کامپيوتر يا لپ تاپ‌تان وصل نماييد تا باتري آن شروع به شارژ شدن کند. يکي از ويژگي‌هايي که در هنگام خريد پاور بانک‌ها بايد به آن توجه کنيد ظرفيت آن‌هاست. مسلما هرچقدر که ظرفيت آن‌ها بيشتر باشد اولا زمان بيشتري طول مي‌کشد تا شارژ شوند و ثانيا مقدار شارژ بيشتري را مي‌توانند براي دستگاه‌هاي الکترونيکي شما فراهم کنند. تعداد خروجي‌ها و همچنين شدت‌جريان خروجي نيز جز فاکتورهايي است که مي‌بايست در نظر گرفت.براي شارژ گوشي‌هاي موبايل، شدت‌جريان خروجي 1 آمپر نياز است ولي براي اينکه بتوان تبلت‌تان را شارژ کنيد بايد شدت‌جريان خروجي حداقل 2 آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاور بانک‌ها داراي امکانات مختلفي ازجمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED ميزان شارژ، کابل يا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانان برق مي‌باشند. شما مي‌توانيد بسته به نيازتان مدلي که برايتان مناسب تر است را انتخاب کنيد.
پاور بانک 10000 ميلي‌آمپرساعتي Remax، با داشتن تقريبا 180 گرم وزن، ابعاد کوچکي دارد که به‌راحتي در کف دست جاي مي‌گيرد. بر روي بدنه پلاستيکي آن طرحي به‌صورت دايره‌هاي فرورفته‌اي ديده مي‌شود که باعث مي‌شود محصول خوش‌دست‌تر باشد و گريپ بهتري داشته باشد. اين پاور بانک يک خروجي USB با شدت‌جريان 1.5 آمپر دارد. به کمک کابل microUSB فلتي که درون بسته‌بندي آن وجود دارد، مي‌توان اکثر گوشي‌هاي موبايل، دوربين، پخش‌کننده‌هاي موسيقي و ... را با سرعت بالايي شارژ کرد. قابليت تشخيص خودکار ولتاژ و جريان،متناسب با دستگاهي که براي شارژ به آن متصل مي‌شود و ايمني در برابر تغييرات ولتاژ، اتصال کوتاه و داشتن چراغ‌قوه اضطراري، از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع باتری
لیتیومی
ظرفیت
10000 میلی‌آمپر ساعت
تعداد پورت خروجی
2 عدد
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم