هندزفری remax-rm-515

34,500 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 1,725 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

با گسترش شهر نشینی و افزایش مسائل و دردسر های روزانه و مشکلاتی مانند ترافیک و سر و صداهای هر روزه دیگر یافتن مکانی برای استراحت و ریلکس شدن برای افرا به خصوص در شهر های شلوغ ناممکن می نماید. در این گونه موارد گوش دادن به یک موسیقی آرامش بخش و ملایم بهترین درمان برای ارامش روح و روان بوده و افراد را به نوعی برای ادامه مسیر روزانه شارژ می نماید. در این لحظات می باشد که تفاوت یک هندزفری با کیفیت و بی کیفیت مشخص شده و افراد تفاوت در کیفیت صدا و بالطبع کیفیت آرامش دریافتی را درک می نمایند. اکثر هندزفری های موجود در بسته بندی محصولات همراه به‌جز گروه اندکی دارای کیفیت حداقلی بوده و به نوعی شرکت های تولید کننده برای رفع تکلیف و سلب مسئولیت این لوازم را درون بسته بندی همراه محصول خود عرضه می نمایند. البته کاربران همیشه نیاز نیست که با صرفه هزینه گزاف و نامعقول به تهیه هندزفری های گران قیمت شرکت های مشهور در زمینه صدا مانند: هارمن کاردن. بنگ اند اولافسون، سنهایزر و یاماها بپردازند، گاهی می توان با هزینه ای اندک و پایین آوردن توقع کیفیت صدایی مطلوب و فراتر از مبلغ پرداختی را دریافت نمود.

شرکت هایی مانند ریمکس نیز محصولاتی را برای این دسته از افراد که اکونومیک تر فکر می‌کنند طراحی و عرضه نموده است که هر چند در کیفیت ساخت و صدا به پای برندهای مشهور و نامبرده نخواهند رسید اما باید اذعان نمود که کیفیتی فراتر از مبلغ پرداختی را به خریداران خود عرضه می‌کنند. با هم به تست و بررسی اجمالی یکی از مدل های زیبا و اقتصادی این برند بپردازیم.

 

تست و بررسی

این کمپانی در محصولات اخیر خود این را ثابت کرده است که علی‌رغم قیمت مصرف کننده پایین محصولات این شرکت در تولیدات خود استانداردهایی را رعایت می‌کند. که رعایت این استانداردها باعث شده است که محصولات این برند از کیفیت قابل قبول و حتی در مواردی بسیار خوب برخوردار باشند، البته گویا این شرکت تمرکز خود را بر روی ساخت هندزفری های سیم دار گذاشته است زیرا که چندین مدل از این هندزفری ها را باهم روانه بازار کرده است که اکثراً ازلحاظ کیفیت صدا در یک سطح بوده و تفاوت آن‌ها در طراحی دکمه‌های مولتی‌مدیا و یا رنگ و شکل این محصولات می‌باشند. البته ذکر این نکته ضروری می‌باشد که REMAX در تمامی این هندزفری ها کیفیت مونتاژ را رعایت کرده و حتی ارزان‌ترین آن‌ها نیز دارای کیفیت مونتاژی فراتر از قیمت خود می‌باشند. همچنین استفاده از جک‌های 3.5 میلی‌متری استاندارد که با روکش میکرونی طلا و یا نقره پوشیده شده است در اکثر این محصولات باعث افزایش کیفیت صدا و کاهش نویز گشته است که از این لحاظ با توجه به قیمت واقعاً جای تقدیر دارد.

هندزفری دوست داشتنی و زیبای RM-515 نیز دارای تمامی موارد گفته شده می‌باشد. شرکت REMAX در این محصول که از نوع داخل گوشی بوده و به خوبی گوش را در برابر محیط اطراف ایزوله می نماید از بلندگوهای ظریف با امپدانس 16 اهم استفاده کرده است که بااینکه دیافراگم ظریفی دارد ولی به طور نسبتاً خوبی جزییات صدا را تفکیک کرده و به نسبت کوچکی بلندگوها دارای بأس مناسبی نیز می‌باشد .البته بأس و تفکیک صدای این مدل در حدی نیست که طرفداران سبک‌های موسیقی هوی‌متال و سایر سبک‌هایی که نیاز به تفکیک بسیار دقیق جزییات و یا بأس سنگین دارند را راضی کند اما به طور قطع می‌توان گفت که لبخند رضایت را بر لبان طرفداران نیمه حرفه‌ای موسیقی خواهد نشاند، هر چند نسبت سیگنال به نویز 91 دسی بل این هندزفری کوچک و زیبا چندان پایین نبوده و جزو انواع متوسط به بالا محسوب می‌گردد. در پایان ذکر این موارد ضروری می باشد که این شرکت از یک نوع سیم مقاوم در برابر کشش و پیچش که دارای رنگ های متنوع و شادی نیز هست در RM-515 استفاده نموده است که تا حدودی مانع از جمع شدن و گره خوردن سیم هندزفری شده و همچنین به علت مقاومت بیشتری که نسبت به سایر سیم‌ها دارد خیال کاربر را از قطع شدن گوشی‌ها بر اثر کشیدگی ناگهانی راحت می نماید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم