هدست بلوتوث Remax RB-S3

Remax Bluetooth Headset RB-S3

ادامه مطلبShow less
210,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 10,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لوازم جانبی زیادی برای همه انواع تلفن همراه تولید شده اند.اما هنوز هم هدست و هندزفری ها  جزو اصلی ترین این لوازم بوده و حتی شاید برای بعضی از افراد از خود پخش کننده ها هم مهم تر باشند.این محصولات به وسیله راه های ارتباطی مختلف به پخش کننده ها متصل شده و صدای پردازش شده توسط آن ها را به گوش کاربران می رسانند.با هم به تست و بررسی یکی از انواع مرغوب آن ها می پردازیم.

 

تست و بررسی

هدفون بلوتوث مدل rb-s3 شرکت ریمکس نیز مانند سایر تولیدات این شرکت از کیفیت بسیار مناسبی نسبت به رده قیمتی عرضه شده برخوردار می‌باشد. طراحی این محصول بسیار زیبا و کارآمد بوده و دارای یک پنل مربع شکل با کنترل کامل می‌باشد که هدفون‌های سیم دار از طریق جک استاندارد 3.5 میلی متری به آن متصل می‌گردند که البته سیم این هدفون‌ها نیز از نوع مقاوم بوده و در برابر کششش و پارگی استقامت مناسبی از خود نشان می‌دهند.

این هدست جیبی با استفاده از بلوتوث به موبایل شما متصل شده و شما می‌توانید با خیال راحت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. از دیگر امکانات این هدست وجود دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و تعویض آهنگ بر روی هدست است که به راحتی می‌توانید آهنگ‌ها را تعویض کنید و یا در مواقع لزوم آهنگ را قطع و یا مجدداً پخش کنید. کیفیت بی نظیر و بسیار شفاف این هدست نیز گواهی بر کیفیت بالای این وسیله می‌باشد. همچنین هدست بلوتوث جیبی دارای یک میکروفون کوچک برای مکالمه‌های تلفنی می‌باشد و چنانچه در حین گوش دادن به موسیقی موبایل شما زنگ بخورد،‌ می‌توانید با دکمه مخصوص مکالمه تلفنی را وصل و با دوستان خود صحبت کنید.

گیره قرار داده شده ب روی این محصول قابلیت چرخش 360 درجه داشته و از نظر راحتی کاربرد و استفاده کمک شایانی به کاربران در هنگام تغییر حالت قسمت پنل این هدست زیبا می‌نماید. همچنین این هدست از قابلیت نمایش میزان شارژ باقی مانده خود بر روی تلفن همراه برخوردار می‌باشد که به وسیله این قابلیت کاربران می‌توانند از مقدار شارژ این محصول آگاهی داشته و نسبت به شارژ باتری آن در مواقع لزوم اقدام نمایند.

در بحث تماس‌های تلفنی با این هدست نیز شرکت ریمکس کاربران را فراموش نکرده است، از این رو میکروفن قرار داده شده در این محصول کیفیت بسیار مناسبی داشته و از استاندارد صدای hd نیز پشتیبانی می‌نماید. همچنین باتری توانمند این هدفون از دیگر شاخص‌های قابل ذکر این محصول می‌باشد که تا 10 ساعت قابلیت پخش مداوم موسیقی داشته و تا 120 ساعت نیز می‌تواند به صورت آمده به کار در خدمت فرامین شما باشد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم