هدست ریمکس REMAX RB-T12

Remax RB-T12 Bluetooth Headset

ادامه مطلبShow less
254,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 12,700 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

با هدست بلوتوث «ریمکس» خود را از قید و بند کابل‌‌های موجود در هدفون‌ها‌ راحت کرده و علاوه بر گوش دادن به موسیقی، بدون نیاز به استفاده از دست با گوشی موبایل‌تان مکالمه کنید. در این هدست یک هدفون مونو توگوشی وجود دارد که با سیم به هدست متصل شده است. البته این سیم قابلیت جمع شدن دارد و در صورتی‌که قصد استفاده از آن را نداشته باشید، می‌توانید سیم را جمع کنید. همچنین پشت این هدست گیره‌ای تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید هدست را به لباس‌تان متصل کرده و همیشه همراه با خود داشته باشید. برای استفاده از این هدست می‌توانید آن را با استفاده از گیره‌ به لباس خود متصل کرده و هدفون را درون گوش خود قرار دهید. همچنین می‌توانید در شرایط غیر ضروری سیم هدفون را جمع کرده و مخفی کنید.

باتری به‌کار رفته در این مدل از هدست‌های ریمکس 75 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که برای 5 ساعت مکالمه‌ی مداوم کافی خواهد بود. همچنین ظرفیت این باتری برای 4 ساعت پخش موسیقی یا 75 ساعت استندبای کافی است. به گفته‌ی شرکت سازنده باتری این هدست پس از گذشت 2 ساعت به طور کامل شارژ شده و قابل استفاده است. این هدست با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده و ابعاد آن 26 × 48 میلی‌متر هستند. برای برقراری ارتباط میان این مدل از هدست‌های بی‌سیم ریمکس با گوشی موبایل باید در مرحله اول باید هدست را روشن کنید. در این حالت نشانگر LED روی بدنه روشن خواهد شد. حالا می‌توانید نام هدست را از میان دستگاه‌های جستجو شده در گوشی موبایل‌تان پیدا و انتخاب کنید تا ارتباط برقرار شود. باید توجه داشته باشید که ورژن بلوتوث در این محصول 4.0 است و محدوده عملکرد بلوتوث در آن 10 متر خواهد بود. بنابراین این هدست تنها با گوشی‌های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی نسخه‌ی 4.0 و بالاتر ارتباط برقرار کرده و اگر فاصله‌ی میان دستگاه با هدست هم بیشتر از 10 متر شود، ارتباط قطع خواهد شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم