هندزفری بلوتوث Remax RB T15

249,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 12,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

جزء آن دسته از افرادی هستید که به صورت مداوم با گوشی هوشمند خود صحبت می کنید؟ به جهت شغلی که دارید ساعات متوالی در طول روز را داخل ماشین و پشت فرمان سپری می کنید و بسیاری از تماس های مهم کاری و یا حتی شخصی را از دست می دهید؟ می خواهید پشت فرمان با موبایل صحبت کنید، اما به خاطر ترس از جریمه شدن و یا حوادث غیر منتظره، از این کار صرف نظر می کنید؟ پس شما به یک هندزفری بلوتوث خوب و با کیفیت مانند Remax RB T15 نیاز خواهید داشت.

وقتی برای اولین بار جعبه Remax RB T15 را می بینید، بی شک مجذوب آن خواهید شد. ریمکس جعبه ای را برای این محصول در نظر گرفته که به حق لایق آن می باشد. Remax RB T15 از جهت ابعاد و وزن مانند سایر هندزفری بلوتوث های حال حاضر بازار بوده و از شرایط ایده آلی بهره می برد.

این هندزفری بلوتوث به راحتی در گوش می نشیند و صدایی با کیفیت HD را در اختیار شما می گذارد. این هندزفری همچنین می تواند موسیقی نیز پخش کرده و فایل های صوتی را شناسایی نماید. بدین ترتیب هم می توانید با آن یک مکالمه دلچسب داشته باشید و هم به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

Remax RB T15 به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز شده است که از سرعت بسیار بالایی در انتقال صدا برخوردار است. بدین ترتیب می توانید بدون کوچکترین وقفه ای پاسخ گوی فرد پشت خط باشید. این هندزفری همچنین مجهز به چیپ NFC می باشد که کار Pair کردن را بسیار ساده می نماید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه اشاره کرد که برای بسیاری از افراد، امکانی کابردی است.

به گفته سازنده این محصول با یک بار شارژ کامل می تواند تا 5 ساعت مکالمه ممتد را تضمین نماید که کاملا کافی به نظر می رسد. از دیگر قابلیت های این هندزفری می توان به کاهش نویز و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

ویژگی ها و مشخصات اصلی هندزفری بلوتوث Remax RB T15:

- کیفیت ساخت بالا

- طراحی و ظاهر زیبا

- ابعاد و وزن ایده آل

- ارائه صدا با کیفیت HD

- میکروفون مجهز به نویزگیر

- مجهز به بلوتوث نسخه 4.1

- مجهز به چیپ NFC

- قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه

- باتری قدرتمند با شارژدهی 5 ساعته در حالت مکالمه ممتد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم