هندزفری REMAX RM-610d

89,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 4,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کمپانی REMAX در محصولات اخیر خود این را ثابت کرده است که علی رغم قیمت مصرف کننده پایین محصولات این شرکت در تولیدات خود استانداردهایی را رعایت می‌کند. که رعایت این استانداردها باعث شده است که محصولات این برند از کیفیت قابل قبول و حتی در مواردی بسیار خوب برخوردار باشند، البته گویا این شرکت تمرکز خود را بر روی ساخت هندزفری های سیم دار گذاشته است زیرا که چندین مدل از این هندزفری ها را باهم روانه بازار کرده است. البته ذکر این نکته ضروری می‌باشد که REMAX در تمامی این هندزفری ها کیفیت مونتاژ را رعایت کرده و حتی ارزان‌ترین آنها نیز دارای کیفیت مونتاژی فراتر از قیمت خود می‌باشند.

 

تست و بررسی

در هنگام نیاز به شنیدن موسیقی و یا پادکست های صوتی اکثر کاربران به سمت محصولاتی تمایل دارند که با بهای پرداختی کتر وضوح و بلندای صدای بیشتری را به آنها ارایه کنند. شرکت‌های سازنده، انواع مختلفی از هدفون‌ها را در بازار عرضه می‌کنند و ما بسته به نیاز و توان پرداختمان، یکی از آن‌ها را تهیه می‌کنیم. هندزفریREMAX دارای طول کابل 120 سانتی‌متر است و می‌توانید درحالی‌که به موسیقی گوش می‌کنید، گوشی موبایل را در جیب و یا کوله خود بگذارید. این محصول توسط کابل مقاوم و باکیفیت خود به درگاه 3.5 میلی‌متری گوشی موبایل متصل می‌شود. سری‌های 10 میلی‌متری این محصول  که از انواع داخل گوشی می باشند،مناسب با هندسهٔ گوش بوده و به گوش آسیب نمی‌رساند. به علت کیفیت ساخت، ظاهر شیک و احساس راحتی هنگام استفاده، می‌توان هندزفریریمکسرا گزینهٔ خوبی برای انتخاب دانست. این مدل دارای پنلی سه دکمه می باشدکه دکمه وسط جهت پاسخگویی به تماس یا توقف و پخش موسیقی است و دکمه‌های بالا و پایین این دکمه جهت افزایش و یا کاهش صدا به کار می‌روند. شرکت ریمکس در قسمت فیش 3.5 میلی متری این محصول نیز کم کاری نکرده و این فیش را به روکشی میکرونی از طلا مجهز نموده است که ضمن مقاومت و دوام بیشتر از نویز صدا نیز جلوگیری می‌نماید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم