پاور بانک شیائومی ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت نسخه پرو

Xiaomi Mi Pro 10000mAh Power Bank

ادامه مطلبShow less
151,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 7,550 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پاوربانک جدید ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی شیائومی نسخه پرو، به گونه ای طراحی شده است که ضخامت آن در مقایسه با نسخه قبلی ۴۲ درصد کاهش یافته است. این پاور بانک از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کند. بدین ترتیب به کمک شارژر استاندارد ۱۸ وات می توانید این پاوربانک را با سرعت بالا و در مدت تنها ۳٫۵ ساعت شارژ نمایید که در صورت شارژ کامل می توان با آن چهار مرتبه گوشی هایی نظیر آیفون ۶ را شارژ کرد.

باتری این پاور بانک از نوع باتری های لیتیم – پلیمر Yuanzhuang بوده که این نوع باتری ها برای شارژ دستگاه هایی همچون گوشی موبایل، تبلت، دوربین های دیجیتال بسیار مناسب هستند. همچنین دیوایسهای کوچکی مانند هدست بلوتوث و دستبند سلامتی شیائومی را هم می‌توان با این پاور بانک شارژ کرد. به عبارت دیگر، این پاور بانک شیائومی قابلیت شارژ گجت‌های کم‌مصرف را دارد که با دو بار کلیک کردن بر روی دکمه پاور، پاور بانک را وارد حالتی می‌‎کند که جریان شارژ دو ساعته مناسب این گونه دیوایسها ارائه می‌دهد.

در ساخت پاوربانک شیائومی از تکنولوژی CNC استفاده شده است. بدنه این پاوربانک جدید و فوق باریک از جنس آلیاژ آلومینیوم است که سطح آن طوری طراحی شده است که حمل آن را آسان می کند و از عرق کردن دست جلوگیری می کند و مقاوم در برابر خوردگی، اکسیداسیون و خط و خش می باشد. همچنین وجود ۹ مدار محافظ در این پاوربانک نه تنها موجب استفاده ایمن از دستگاه می شود، بلکه به افزایش کارآمدی شارژ و تخیله الکتریسیته و در نهایت شارژ مطمئن دستگاه ها کمک فراوانی می کند. این دستگاه که مناسب برای استفاده های روزمره و شارژ مطمئن دستگاه های شما می شود دارای چهار نشانگر LED, یک پورت USB، یک کابل microUSB و یک تبدیل USB_C می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم