اسپینر کروی Fidget Spinner Spherical

اسپینر کروی Fidget Spinner  Spherical

ادامه مطلبShow less
40,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 2,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

حتما برای شما نیز پیش آمده هنگامی که در حال تماشای برنامه مورد علاقه خود هستید، دائما با کنترل تلویزیون بازی کنید، یا هنگامی که انتظار چیزی را می‌کشید، دسته کلید خود را در دست بچرخانید. روان‌شناسان معتقد هستند این عملکردهای ناخودآگاه ناشی از استرس و برای ایجاد تمرکز توسط مغز انسان انجام می‌شوند. بنابراین همه ما برای تمرکز حواس خود، باید شیوه‌ای داشته باشیم. اما گاهی کارهایی که برخی افراد برای تمرکز و کاهش استرس انجام می‌دهند باعث آسیب‌های مختلفی در فرد می‌شود. نظیر ناخن جویدن یا گزیدن لب. به همین دلیل محصولات متنوع و زیادی برای جایگزین کردن کنترل تلویزیون، دسته کلید یا آسیب به خود طراحی شده‌اند که اسپینر یکی از آن‌ها به شمار می‌آید.

اسپینر فلزی کروی

این محصول خلاقانه برای از بین بردن استرس طراحی و عرضه شده است. اندازه و ابعاد مناسب این وسیله، آن را برای استفاده بزرگسالان و کودکان مناسب کرده است. اسپینر علاوه براینکه جنبه تفریح و سرگرمی دارد، برای کاهش استرس و تمرکز حواس کارایی بالایی دارد.

اسپینر کروی یکی از انواع اسپینر است. این اسپینر به نام‌های مختلفی بین کاربران شناخته شده است. برخی افراد آن را با نام اسپینر توپی یا اسپینر توپ فوتبال می‌شناسند. این وسیله ضد استرس نظیر یک گوی بوده و به دلیل ابعاد مناسب به راحتی در دست جای می‌گیرد. دایره‌های رنگی روی توپ همه در یک اندازه هستند و رنگ‌های درخشانی دارند. دایره‌های روی سطح گوی در جای خود می‌چرخند و کاملا ثابت نیستند. کاربران می‌توانند در حالی که توپ را ثابت نگه داشتند دایره‌ها را در جای خود بچرخانند. همچنین افراد می‌توانند با قرار دادن انگشتان روی هر دو دایره‌ای که روبه‌روی هم قرار دارند اسپینر را بچرخانند. استفاده از این اسپینر پیچیدگی ندارد و شکل ظاهری جالب توجه آن حس خوبی به کاربران القا خواهد کرد.

اسپینر فلزی کروی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم