پاور بیس Multi Function Jump Starter Power Base

Multi Function Jump Starter Power Base

ادامه مطلبShow less
450,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 22,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

Multi-Function-2 در 1 منبع قدرت اضطراری و ایستگاه هوایی فوق العاده با سه حالت SOS چراغ قوه فوق العاده روشن با حداکثر 100 ساعت در یک شارژ مجاز می باشد. موتور ماشین 6.0 لیتر یا موتور دیزل 5.0 لیتر برای یک ثانیه، ایده آل برای موتور قایق موتور سیکلت.
ایستگاه هوایی Inflator - هفت دقیقه به طور کامل با یک تایر که برای 15 تن در لاستیک استفاده می شود مناسب است. برای ماشین خانواده، SUV، مینی ون (برای کامیون و یا اتوبوس بزرگ و متوسط ​​اعمال نمی شود) مجهز به سه سوزن هوا مختلف، سوزن برای فوتبال و غیره؛ سوزن کوتاه برای بالون هیدرولیکی یا استخر شنا؛ سوزن دهان و دنده گسترده برای کایاک و غیره؛ یک اسلات بسیار دقیق برای قرار دادن این سوزن طراحی شده است. با خودرو خود با خانواده خود لذت بردن از ورزش در فضای باز برای تعطیلات تابستانی !
باتری باتری لیتیوم، حفاظت از محیط زیست، زندگی چرخه طولانی، با 2 پورت شارژر USB می تواند به عنوان منبع قدرت با ظرفیت بالا برای بارگیری لپ تاپ ها، گوشی های هوشمند، قرص ها و دیگر دستگاه ها با سرعت تا 2A استفاده شود. دو کانکتور MICRO برای ورودی به سرعت شارژ ماشین پرش ماشین خود را تنها در 4 ساعت است. با خروجی DC 12V که می تواند برای چراغ های LED، طرفداران، اسکیت و دیگر محصولات الکترونیکی استفاده شود.
پیشرفته حفاظت از ایمنی - با هوشمند چند گیره هوشمند محافظ و همچنین یک سیم کارت پرش هوشمند تراشه برای جلوگیری از اتصال کوتاه، بیش از گرمایش، بیش از حد، بیش از جریان، تداخل مغناطیسی، بیش از تخلیه، و اتصال معکوس. طراحی فشرده - این منحصر به فرد طراحی مینی پرش شروع شده توسط مدیر JF.EGWO محصول، بر خلاف بسته های استریو پر جنب و جوش سنتی، آن را کوچک و سبک به اندازه کافی برای حمل اطراف. اندازه: 6.57 * 5.98 * 3.07 اینچ، 2.42Ib.
پوشش شامل - راه اندازی ماشین پرش در کمپرسور هوا ساخته شده * 1، کلیپ زاویه * 1 شارژر ماشین دوگانه USB * 1 دو در یک کابل شارژ * 1 پمپ تراشه * 1 سوزن هوا * 3 دستی * 1 کیسه ابزار *

اجزای قدرتمند
هر جنبه ای از JF.EGWO برای حمایت از هدف ارائه نیروی شروع به همان اندازه که ممکن است به وسیله نقلیه غیر مجاز طراحی شده است. باتری های اختصاصی ما برای چگالی حداکثر قدرت و دوام طراحی شده است، که منجر به قدرت استحکام گرانشی، مدت زمان خم شدن و عمر طولانی مدت می شود. تمام اجزاء "مسیر قدرت" طراحی شده اند تا از هدف دریافت قدرت شروع پرش به وسیله نقلیه معلول حمایت کنند. این شامل کابل های سنگین و گیره های صنعتی است که برای خوردن الکتریکی خوب به خوردگی بر روی باتری خودرو نفوذ می کنند.

شروع و کمپرسور همه در یک
JF.EGWO راحتی هواپیما را در اختیار شما قرار می دهد که دارای یک سیستم تحویل هوا، یک سیستم درجه بندی صنعتی، پیچ چاک و اندازه گیری فشار داخل هوا است. با توانایی پر کردن یک تایر ماشین 15 اینچ از مسطح در کمتر از 7 دقیقه، سیستم تحویل هوا، راحتی کار را برای سناریوهای سرویس قابل حمل ارائه می دهد.

بوت لاستیک سخت
بوت لاستیکی فوق العاده پایدار فراهم می کند، به شما این امکان را می دهد که JF.EGWO خود را هر جا که نیاز دارید قرار دهید.

Jump starter - طراحی شده برای موتورهای گاز تا 6L گاز یا 5L دیزل برای اتومبیل، کامیون، قایق، موتور سیکلت و بیشتر

شروع کننده های پرش از JF.EGWO به شما این امکان را می دهند که بدون نیاز به یک وسیله نقلیه، باتری خود را به زندگی بازگردانید. این پرشهای پرشده از قدرت 200 نیوتن شما را از 200 پیک تقویت کننده تا 450 پیک آمپرس بسته می کند.

شروع کننده های پرش JF.EGWO برای استفاده ساده هستند.

     مرحله 1: کابل چفت باتری را به پورت شروع کننده پرش 12V وصل کنید.
     مرحله 2: گیره باتری قرمز را به قطب مثبت (+) باتری خود و گیره سیاه به قطب منفی (-) وصل کنید.
     مرحله 3: ماشین را ببندید
     مرحله 4: پس از شروع موتور، بلافاصله گیره های قرمز و سیاه از باتری خود را حذف کنید.

کمپرسور هوا قابل حمل - فشار در تایرهای خودرو، تجهیزات ورزشی، تشک های هوا و دیگر محصولات قابل ارتقا

کمپرسور هوا

ایده آل برای تورم ماشین خود، تجهیزات ورزشی، لاستیک دوچرخه شنا استخر شنا یا هر چیز دیگری که نیاز به پمپاژ است.

توربو تایر JF.EGWO ساده برای استفاده است.

     مرحله 1: لوله کمپرسور هوا را به مورد ما وصل کنید
     مرحله 2: نازل پمپ را مستقیما به شیر تایر ماشین وارد کنید.
     گام 3: سوئیچ کمپرسور هوا را به سیم کشی برق وصل کنید
     مرحله 4: هنگامی که فشار سنج تایر به شیر فشار اسمی اشاره می کند، سوئیچ کمپرسور هوا را خاموش کنید.

JF.EGWO ابزار چند کاره

شارژ خروجی USB

آغازگر JF.EGWO پرش با پورت قدرت دوگانه USB شما را پوشش داده است. بنابراین اگر چراغها به دلیل اورژانسی بودن آب و هوا یا شما فقط نیاز به شارژ تلفن همراه، رایانه لوحی یا لپ تاپ خود داشته باشید، به خوبی می توانید بروید. قدرت قابل حمل در حال حرکت! دو بار دستگاه USB را شارژ کنید.

شارژ ورودی USB

این دارای یک ورودی 12V برای قابلیت شارژ سریع است. با شارژر کامل 4 تا 5 ساعت شارژر اتوماتیک.
یادآوری گرم
لطفا قبل از استفاده از آیتم و پرداخت هزینه برای آیتم اگر قبل از سه ماه استفاده نکرده اید، برق را پر کنید. اجتناب از افزایش فشار یک تایر به طور مداوم بیش از 15 دقیقه.

فلش LED فلش برای خارج از منزل

چراغ فلاش دو نور فوق العاده روشن دارای 3 حالت نور، نور فالش زمانی که شما در تاریکی است، نور بارق برای جلب توجه، و مهمتر از همه، یک فلش سیگنال SOS که تا 100 ساعت با شارژ کامل هنگامی که شما خارج از منزل هستید و به کمک اضطراری نیاز دارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم