کاور المنت کيس مدل Sector مناسب براي گوشي موبايل آيفون 7/8/Se2020/Se2022

Element Case Sector Cover For Apple iPhone 7/8
ادامه مطلبShow less
849,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • ابی
  • سبز
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 42,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب پشتی در کاور «المنت کیس» مدل «Sector» مشکی بوده و لبه های آن رنگی هستند. این کاور دولایه است و با استفاده از استانداردهای نظامی ساخته شده است. ابعاد و شکل ظاهری آن متناسب با آیفون 7/8 طراحی شده و ظاهری شبیه به وسایل نظامی دارد. به گفته ی شرکت سازنده این مدل از محصولات المنت کیس در برابر سقوط از ارتفاع و ضربه مقاومت دارند. بنابراین گوشی موبایل شما در برابر ضربه ها و سقوط مقاوم شده و آسیبی به آن وارد نمی شود. در زمان استفاده از این کاور، قاب پشتی و لبه های گوشی موبایل به طور کامل پوشانده خواهد شد و این پوشش باعث می شود دستگاه در برابر خط وخش مقاومت داشته باشد.

همچنین در این کاور پوششی هم برای دکمه های تنظیم صدا و پاور دستگاه وجود دارد. این پوشش به خوبی روی دکمه ها قرار می گیرد و از آن ها در برابر خط وخش و ضربه ها محافظت خواهد کرد. محل قرارگیری درگاه لایتنینگ، دوربین و اسپیکر در این کاور به خوبی اندازه گیری شده و برش خورده است. بنابراین برای استفاده از آن ها هیچ مانعی وجود ندارد و دسترسی آسان خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
کاور المنت کيس مدل Sector مناسب براي گوشي موبايل آيفون 7/8/Se2020/Se2022
849,000 تومان