شارژر فندکی Remax RC-C103

89,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 4,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گوشی های هوشمند این روز ها به عضوی جدا ناپذیر از زندگی ما انسان ها تبدیل شده اند. این گجت ها به قدری دوست داشتنی هستند که بسیاری از افراد حتی یک ثانیه دوری آن ها را نمی توانند تحمل نمایند. گوشی های هوشمند به قدری پیشرفته شده اند که واقعا آینده ای بهتر را نمی توان برای آن ها متصور شد اما همیشه یک مشکل اساسی و بغرنج در آن ها وجود داشته و دارد. بله درست حدس زده اید، شارژ باتری این لوازم اعتیاد آور بسیار زود به پایان می رسد. تصور کنید پشت فرمان مشغول رانندگی هستید که ناگهان شارژ باتری گوشی هوشمندتان به پایان می رسد. این اتفاق چقدر می تواند ناراحت کننده و دردناک باشد؟! خوشبختانه کمپانی های مطرح و فعال این حوزه تدبیری اندیشیده اند و آن را در قالب شارژر های فندکی روانه بازار کرده اند. ریمکس نیز از این قافله عقب نمانده و با ارائه شارژ های فندکی، جایگاه خود را در این بخش پیدا کرده است.

Remax RC-C103 مدل جدید شارژ فندکی برند ریکس می باشد که در کنار قیمت مناسب از امکانات خوب و قابل قبولی نیز برخوردار است. این شارژر فندکی با تمام ماشین هایی که ولتاژ خروجی جافندکی آن ها بین 12 تا 24 ولت می باشد کاملا سازگار است.

Remax RC-C103 دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد که استفاده از آن را راحت تر و ساده تر نموده است. شما می توانید این شارژر فندکی را به صورت مداوم به جافندکی ماشین خود متصل نمایید، بدون اینکه نگران باشید که مزاحمت یا محدودیتی در هنگام تعویض دنده برایتان ایجاد گردد.

Remax RC-C103 دارای یک درگاه USB با حداکثر خروجی شدت جریان 3.4 آمپر می باشد و به یک کابل متصل به بدنه نیز مجهز شده است. این کابل از یک سر به بدنه شارژر متصل شده و در سر دگیر دارای دو رابط micro USB و لایتنینگ می باشد. بدین ترتیب شما می توانید دو دستگاه را به صورت همزمان با Remax RC-C103 شارژ نمایید. البته دقت کنید که حداکثر شدت جریان خروجی این شارژر فندکی برای 3.4 آمپر می باشد و زمانی که دو دستگاه را به صورت همزمان متصل می نمایید، بسته به ظرفیت باتری دستگاه ها، سرعت شارژ ممکن است کاهش یابد.

از دیگر ویژگی های Remax RC-C103 می توان به شناسایی شدت جریان ورودی مورد نیاز برای شارژ گوشی هوشمند یا تبلت شما و مقاومت در برابر نوسانات برق اشاره کرد. همچنین این شارژر فندکی به چیپ هوشندی مجهز شده است که از طریق آن می تواند زمانی که دستگاه مورد نظر شما به طور کامل شارژ شد به صورت خودکار جریان برق رسانی را قطع نماید.

Remax RC-C103 برای شارژ انواع گوشی های هوشمند، تبلت ها، دوربین های دیجیتال، mp3 Player ها و دستگاه های دیگر از این قبیل کاملا مناسب است.

ویژگی ها و مشخصات اصلی شارژر فندکی Remax RC-C103:

- دارای ابعاد بسیار کوچک

- دارای یک کابل متصل به بدنه با دو رابط micro USB و لایتنینگ

- دارای یک درگاه USB با حداکثر خروجی شدت جریان 3.4 آمپر

- دارای قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان

- مناسب برای شارژ انواع گوشی های هوشمند، تبلت ها، دوربین های دیجیتال، mp3 Player ها و دستگاه های دیگر از این قبیل

- مقاوم در برابر نوسانات برق

- شناسایی خودکار شدت جریان ورودی مورد نیاز برای شارژ باتری دستگاه شما

- دارای چیپ هوشمند برای قطع خودکار جریان برق در زمان کامل شدن شارژ دستگاه

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم