گارد محافظ DZGOGO Luxury Series برای گوشی Samsung Galaxy S8 Plus

گارد محافظ DZGOGO Luxury Series برای گوشی Samsung Galaxy S8 Plus

ادامه مطلبShow less
50,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 2,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

امروزه یکی از بزرگ ترین چالش های که استفاده کنندگان گوشی های هوشمند با آن موجه هستند مراقب از گوشی خود در برابر بروز آسیب میباشد چرا که گوشی های امروزی دارای ابعادبزرگ تری نسبت به نسل های پیشین میباشد این افزایش سایز به دلیل بزرگ تر شدن صفحه نمایش گوشی های هوشمند میباشد، همین امر سب میشود که آسیب پذیری گوشی های هوشمند افزایش یابد چرا که یکی از آسیب پذیر ترین بخش های گوشی های هوشمند هنگام برخورد با زمین و یا اشیا سخت صفحه نمایش آن میباشد برای جلو گیری کردن از بروز چنین آسب هایی کمپانی های بزرگ تولید کننده لوازم جانبی موبایل اقدام به تولید انواع محافظ با ویژگی های متفاوت کردند.

معرفی محصول

قاب Luxury Series محصول شرکت DZGOGO یکی از زیبا ترین قاب های تولید شده برای گوشی هوشمند Samsung Galaxy S8 Plus میباشد. DZGOGO در تولید این قاب از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده کرده است .این قاب از سه قسمت تشکیل شده است.قسمت اول این قاب از جنس PC می باشد که پشت و لبه های گوشی را محافظت می کند و روکشی از چرم طبیعی بر روی این قسمت قرار دارد که در واقع قسمت دوم است. قسمت سوم این قاب ، یک بامپر از جنس TPU می باشد که از لبه های گوشی در برابر ضربه محافظت می کند. قاب محافظ Luxury Series با بدنه سخت و ضد خراش و خط از گوشی شما به خوبی محافظت خواهد کرد و همچنین خود این قاب به هیچ وجه به گوشی آسیب نخواهد رساند.

طراحی این قاب کاملا منطبق بر گوشی Samsung Galaxy S8 Plus میباشد به طوری که به جزییات در طراحی این محصول به خوبی توجه شده است به لطف برش دقیق این قاب گوشی شما به سادگی درون این محافظ قرار  میگیرد بالاتر بودن سطح روی قاب از سطح گوشی باعث محافظت از لنز دوربین گوشی شما خواهد شد و از آن در برابر خط و خش جلوگیری خواهد کرد.این قاب مقاوم در برابر سایش، لغزش، ضد اثر انگشت و ضد گرد و غبار می باشد. به راحتی میتوانید با یک دستمال مرطوب قاب را تمیز کنید بدون اینکه نگران لک شدن آن باشید.

اگر به دنبال یک کاور مطمئن برای محافظت از گوشی موبایل Samsung Galaxy S8 Plus خود هستید، این محصول انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود چرا که میتواند به خوبی از گوشی شما محافظت کند و زیباییی آنرا نیز حفظ کند

ویژگی ها

  • طراحی بسیار زیبا
  • ساخته شده از مرغوب ترین مواد
  • دارای بامپر ساخته شده از TPU
  • افزایش زیبایی گوشی
  • محافظت از گوشی در برابر ضربه و خط و خش
  • محدود نشدن دسترسی به دکمه های گوشی
  • مقاوم در برابر ضربه های شدید
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
قاب اسپیگن سامسونگ Spigen Thin Fit Case Galaxy S8Plus قاب اسپیگن سامسونگ Spigen Thin Fit Case Galaxy S8Plus
دوست داشتن
ناموجودSold out
155,000 تومان (بدون مالیات)

Spigen Thin Fit Case Galaxy S8Plus

  • ساخته شه از پلی کربنات سخت
  • محافظت کامل گوشی در برابر خط و خش
  • دسترسی آسان به درگاه ها
  • محافظت کامل از قاب پشتی و لبه‌های کناری گوشی موبایل
  • فاقد پوشش روی کلیدهای دستگاه
دوست داشتن
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم