هندزفری بلوتوث Remax RB-S6

337,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 16,850 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بسیاری از افراد مایل به گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود هستند، اما به دلایل مختلف مانند اختلاف سلیقه نمی توانند این کار را انجام دهند. بنابراین روی به خرید هندزفری ها می آورند. اما نکته ای که بیشتر افراد متاسفانه در خرید این لوازم کوچک و دوست داشتنی به آن توجه نمی کنند، انتخاب یک برند معتبر می باشد. برند های بی نام و نشان مختلفی وجود دارند که هندزفری های بی کیفیت، ارزان قیمت و در عین حال دارای امکانات متعدد را روانه بازار کرده اند. و افراد مبتدی نیز با جهلی که نسبت به این موضوع دارند، این مدل هندزفری ها را انتخاب کرده و یک عمر پشیمانی برای خود به بار می آورند. اما ریمکس سال هاست که در زمینه تولید این گونه لوازم فعالیت می کند و کیفیت محصولات آن بار ها و بار ها ثابت شده است. این شرکت هم اکنون هندزفری بلوتوث خود را با نام Remax RB-S6 روانه بازار کرده است که از امکانات قابل قبولی نسبت به قیمت برخوردار است.

Remax RB-S6 به گونه ای طراحی شده است که می بایست آن را دور گردن خود قرار داده و سپس گوشی های آن را داخل گوش خود قرار دهید. فرکانس پاسخ گویی این هندزفری بین 50 هرتز تا 10 هزار هرتز می باشد و صدای پخش شده از گوشی های آن کاملا قابل قبول ارزیابی می شود. تفاوتی نمی کند سطح صدای هدست را روی چه عددی تنظیم کنید، اگر آهنگی که پخش می کنید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، صدایی که می شونید کاملا واضح، شفاف و بدون خش خواهد بود.

زمانی که بدنه Remax RB-S6 را لمس می کنید کاملا پی می برید که با یک هندزفری خوش ساخت و با کیفیت ساخت بالا طرف هستید. گوشی های این محصول کاملا نرم طراحی شده اند تا به راحتی درون گوش نشسته و باعث اذیت و آزار شما نشوند.

ریمکس تمام تلاش خود را کرده است تا یک محصول زیبا خلق نماید و به نظر ما در انجام این امر نیز کاملا موفق عمل کرده است. زمانی که این هندزفری را دور گردن خود قرار می دهید زیبایی آن دو چندان شده و از طراحی ساده و شکیل آن لذت می برید. گوشی های این محصول به گونه ای طراحی شده اند که در صورت عدم استفاده می توانید آن ها را درون کیت خود که بر روی بدنه اصلی طراحی شده است، قرار دهید.

یکی از مواردی که در راحتی استفاده و بی دردسر از هندزفری بسیار حائز اهمیت است، وزن آن می باشد. موضوعی که ریمکس به آن توجه ویژه ای داشته و وزن Remax RB-S6 را کمتر از 25 گرم در نظر گرفته است. چنین وزن کمی باعث می شود تا همیشه و همه جا بتوانید هندزفری را دور گردن خود قرار داده و بدون هیچ گونه مشکلی آن را حمل نمایید. وزن این هندزفری به قدری کم است که مطمئن باشید گاهی اوقات فراموش خواهید کرد چیزی دور گردنتان وجود دارد!

Remax RB-S6 مجهز به بلوتوث نسخه 4.1 شده است که از طریق آن تجربه یک ارتباط بی سیم و بدون دردسر را در اختیارتان می گذارد. به لطف چیپ پیشرفته بلوتوث این هندزفری تاخیر زیادی در انتقال صدا مشاهده نمی شود و هر قدر هم که سخت گیر باشید، از انتقال صدا با سرعت بالا لذت خواهید برد. این هندزفری دارای یک میکروفون داخلی می باشد که از طریق آن می توانید یک مکالمه دلچسب را تجربه نمایید.

Remax RB-S6 همچنین دارای یک پنل می باشد، که از طریق آن می توانید صدای هندزفری را تنظیم کرده، آهنگ در حال پخش را کنترل نموده و به تماس های ورودی خود پاسخ دهید. این پنل دارای یک موتور لرزاننده نیز می باشد که در هنگام زنگ خوردن گوشی، با لرزش های خفیف خود شما را مطلع می سازد.

باتری در نظر گرفته شده برای Remax RB-S6 حدود 1 ساعت طول می کشد تا به صورت کامل شارژ گردد. Remax RB-S6 با یک مرتبه شارژ کامل می تواند تا 6 ساعت پخش موسیقی و 7 ساعت مکالمه را برایتان تضمین نماید. این میزان شارژدهی شاید عملکرد بی نظیر و یا حتی کم نظیری نباشد، اما به هر حال برای یک هندزفری در این بازه قیمتی، کاملا قابل قبول ارزیابی می شود.

جمع بندی

اگر به دنبال یک هندزفری از یک برند معتبر می گردید که دارای ظاهر مناسب، کیفیت ساخت بالا و امکانات متعدد باشد، به Remax RB-S6 می توانید به عنوان یک گزینه جدی نگاه کنید.

ویژگی ها و مشخصات اصلی هندزفری بلوتوث Remax RB-S6:

- دارای طراحی و ظاهر بسیار زیبا

- دارای کیفیت ساخت بالا

- فرکانس پاسخ گویی بین 50 هرتز تا 10 هزار هرتز

- دارای وزن کم در حدود 25 گرم

- دارای گوشی های نرم

- مجهز به بلوتوث نسخه 4.1

- دارای یک میکروفون داخلی با کیفیت

- دارای باتری قدرتمند با شارژدهی بالا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم