هندزفری بلوتوث REMAX T7

115,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 5,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

به مرورزمان هدفون های بی سیم جای هدفون های قدیمی و سیم دار را خواهند گرفت و در آینده ای نزدیک دیگر شاهد این محصولات مزاحم نخواهیم بود. راحتی استفاده، کیفیت بالاتر، عدم وجود سیم های دست پاگیر و مزاحم و قابلیت استفاده در همه جا از مهمترین مزیت های این هدفون ها می باشد. با توجه به محدودیت تکنولوژی بی سیم در نقل انتقال صوت این محصولات معمولا با ویژگیهای متفاوتی برای افزایش کیفیت صوت بهره می برند که در نهایت به بالا رفتن کیفیت صدای بلندگو و میکروفن می انجامد. البته در این میان این امکانات باعث افزایش قیمت نهایی محصول نیز شده و قدرت برخی از کاربران را نسبت به خرید آن کاهش می دهند. شرکت های گوناگونی هستند که با تعدیل نیرو و دیگر مسائل تجاری اقدام به تولید محصولاتی با ویژگیهای مناسب و قابل قبول کرده که در نهایت به به کاهش قیمت نهایی محصول منتهی می شود. یکی از این شرکت ها Remax نام دارد که در رسته لوازم جانبی تجربه طولانی مدتی داشته و محصولات بسیار خوبی را در کنار قیمت پایین برای مشتریان عرضه می کند.

ویژگیها:

  • راهنمای صوتی
  • قیمت مناسب
  • بهره مندی از آخرین نسخه بلوتوث
  • توانایی اتصال به دو دستگاه
  • دکمه چندکاره

نقد و بررسی:

REMAX T7 دارای تمامی ویژگیهای و امکانات یک هدفون حرفه ای و مناسب و البته با قیمت پایین می باشد. بهره مندی از آخرین نسل بلوتوث یعنی ورژن 4.1 بالاترین کیفیت صدا و اتصالی امن و بدون نقص را تضمین می کند. چیپست داخلی کیفیتی بالا را در ناحیه بلندگو و صدایی واضح را در ناحیه میکروفن تامین کرده علاوه بر آنکه با کاهش مصرف انرژی، عمر باتری را دوام می بخشد. این ویژگیها در کنار تکنولوژی حذف نویز که معمولا در تمامی مکالمات تلفنی به دلیل ساختار بی سیم سیستمهای مخابراتی وجود دارد، باعث بوجود آمدن صدایی با کیفیت HD شده که شاخصه هر هندزفری مرغوب می باشد.

در این محصول ما نیز شاهد ویژگی دیگری هستیم که در محصول های گران قیمت و لوکس شاهد آن بودیم، توانایی اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان یکی از ویژگیهای کاربردی و پرمصرف این هندزفری ها می باشد که قادر خواهید بود دو دستگاه دیجیتال را تنها به یک هندزفری به صورت همزمان متصل کرده و از هردوی آنها استفاده کنید. این ویژگی شما را بی نیاز از خرید یک هندزفری دیگری برای گجت همراه دوم شما می کند.

تنها دکمه چند کاره آن که یک ویژگی آن در بین هیچ محصول دیگری مشاهده نمی شود در روی محصول قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار آسان است. پاسخگویی به تماس، قطع تماس، انتقال تماس، پخش و توقف موزیک ویژگیهای عمومی آن می باشند. همچنین خاموش و روشن کردن این دستگاه نیز توسط این دکمه انجام خواهد گرفت

ویژگی بی نظیری که در بالا به آن ذکر شد، استفاده از هندزفری به عنوان یک کنترل از راه دور بی سیم برای دوربین می باشد. کافیست گوشی خود را در جای مناسب قرار داده و نرم افزار دوربین را باز کنید سپس در مقابل آن قرار گرفته و با همین دکمه هندزفری اقدام به عکس برداری کنید. به همین راحتی!!

در سمت چپ محصول که دو دکمه کاهش و افزایش حجم صدا مشاهده می شود وظیفه انتقال به ترک قبلی و بعدی صوتی نیز به آنها محوّل شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم