هندزفری بلوتوث Remax RB-T8

Remax RB-T8 Bluetooth Headset

ادامه مطلبShow less
162,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 8,100 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

در دورانی که ما در آن بسر می‌بریم اکثر تلفن‌های همراه امروزی و همین‌طور اکثر گجت ها همراه مجهز به تکنولوژی بلوتوث عرضه می‌شوند و این تکنولوژی ارتباطی به حدی در دنیای امروز جای باز کرده است که می‌توان احتمال داد با پیشرفت روز افزون برد و کیفیت آن به زودی عمر اکثر لوازم جانبی سیم دار را به انتها خواهد رساند. هدست ها و هندزفری ها نیز جزو پیشگامان عرصه استفاده از تکنولوژی بلوتوث بوده‌اند

هندزفری ابزاری کارآمد است که شما را قادر می‌سازد بدون نیاز به نگه‌ داشتن گوشی در کنار گوش، با گوشی موبایل خود مکالمه کرده یا به موسیقی گوش دهید. با استفاده از این هدست‌های بلوتوث می‌توانید به‌ سادگی تماس‌های خود را پاسخ داده و مکالمه کنید. همچنین این هدست به صورتی طراحی شده که قابلیت پخش موسیقی و کنترل آن را برای شما فراهم می‌کند؛ به این معنی که می‌توانید گوشی موبایل یا تبلت خود را با آن همگام‌سازی کرده و از طریق دستگاهتان، گزینهٔ پخش موسیقی را فعال کنید و به موسیقی درحال‌پخش گوش دهید.

با فراگیرشدن سیستم ارتباط بلوتوث، شرکت‌های تولیدکننده به این فکر افتادند که می‌توانند از این طریق مشکل سیم هندزفری‌ها را برای همیشه حل کنند و راحتی و آسایش بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند. حالا دیگر با اتصال هندزفری به گوشی از طریق بلوتوث فرقی نمی‌کند که گوشی شما ساخت چه شرکتی است یا چه نوع درگاهی برای خروجی صدا دارد؛ کافی است بلوتوث گوشی‌تان را روشن کرده، به جست‌وجوی نام هندزفری یا هدست بلوتوث خود بپردازید و آن‌ها را باهم جفت کنید. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که نسخهٔ بلوتوث گوشی‌تان نباید از نسخهٔ بلوتوث هندزفری پایین‌تر باشد. با هم به تست و بررسی اجمالی یکی از محصولات شرکت ریمکس که در کنار قیمت مناسب کیفیت مطلوبی را نیز دارا می‌باشد می‌پردازیم.

 

تست و بررسی 

شرکت ریمکس که اصالتاً یک شرکت چینی می‌باشد به طور کلی محصولات بسیار مناسبی را در تمامی حوزه‌های لوازم جانبی تلفن همراه عرضه می‌نماید که خصیصه کلی تمامی این محصولات کیفیت مناسب در برابر قیمت پرداختی می‌باشد. این کمپانی در قسمت هدست ها و هندزفری های مدتی است که فعالیت بسیاری داشته و لوازم بسیار مناسبی را نیز طراحی و عرضه نموده است مدل RB-T8 جزو محصولات مناسب این شرکت می‌باشد. این محصول حدود 6 تا 9 گرم وزن دارد و ابعاد آن به صورتی است که به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد. با استفاده از آلومینیم و پلاستیک ABS تولید شده و در برابر خط و خش مقاومت دارد. شما می‌توانید آن را با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایل‌تان متصل کرده و از صدای با کیفیت HD آن لذت ببرید. در زمان اتصال هدست به دستگاه‌تان باید ورژن بلوتوث آن را بررسی کرده و سپس اقدام کنید. به‌طور مثال ورژن بلوتوث در مدل RB-T8 از هدست‌های ریمکس 4.1 است و برای اتصال آن به گوشی موبایل، ورژن بلوتوث دستگاه‌تان هم باید 4.1 یا بالاتر باشد. این مدل از هدست بلوتوث‌های ریمکس را می‌توانید به‌طور همزمان به دو گوشی موبایل متصل کرده و از آن برای گوش دادن به موسیقی و پاسخ‌گویی به تماس‌هایتان استفاده کنید. شما می‌توانید این هدست را به انواع گوشی‌های موبایل با سیستم‌عامل اندروید یا IOS متصل کرده و از آن استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که محدوده عملکرد بلوتوث در این محصول 10 متر است و اگر فاصلهٔ گوشی موبایل و هدست شما بیشتر از این مقدار شود، ارتباط قطع خواهد شد. روی بدنهٔ این مدل یک نشانگر LED تعبیه شده تا وضعیت روشن، خاموش هدست را برای شما نمایش دهد. بنابراین اگر به دنبال یک هدست سبک هستید تا علاوه بر پاسخ‌گویی به تماس‌های ورودی، امکان گوش دادن به موسیقی را هم برای شما فراهم کند این محصول کاملاً نیاز شما را برطرف خواهد کرد. در پایان ذکر این نکات ضروری می‌باشد که مدت زمان شارژ باتری این محصول در حالت مکالمه حدود 4 تا 5 ساعت است و همچنین باتری آن در حالت آماده به کار حدود 95 تا 120 ساعت دوام داشته و روشن خواهد ماند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم