هندزفری بلوتوث Remax T9

101,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 5,050 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

همیشه گران ترین محصول، بهترین محصول نیست. شاید یکی از مهمترین دلایل قیمت بالای یک محصول کیفیت ساخت آن باشد ولی مطمئنا عوامل دیگری در تعیین قیمت یک محصول نقش دارند. بنابراین نمی توان گفت تنها قیمت یک محصول معرف کیفیت آن بوده و محصولاتی با قیمت پایین کیفیت مناسب و قابل قبولی ندارند. محصولات شرکت Remax نیز جزو محصولات ارزان قیمت هستند که کیفیت قابل قبولی نیز دارند. شاید برای خرید یک هدفون بلوتوث از برندهای معتبر همانند جبرا مبلغی بیش از 250 هزار تومان باید پرداخت کنید ولی همین محصول با همان امکانات از شرکت Remax مبلغی کمتر از 100 هزار تومان دارد. ضرورت استفاده از یک هندزفری بلوتوث نیز بر کسی پوشیده نیست و از مزایای آن می توان پاسخگویی آسان به تماس، رانندگی مطمئن و جلوگیری از سرقت موبایل را نام برد.

ویژگیها:

  • صدایی HD
  • طرحی جوان پسند
  • ساخته شده از مواد مرغوب ABS
  • بهره مندی از آخرین نسخه بلوتوث
  • تکنولوژی حذف نویز
  • راهنمای صوتی میزان باتری
  • قیمت مناسب

طرحی جوان پسند:

بر خلاف دیگر هندزفرهای موجود با سطحی صیقلی و صاف Remax T9 با بدنه ای متفاوت ساخته شده از مواد ABS، جوان پسند و شکیل ارائه شده است. دکمه چندکاره آن در قسمت بالا به راحتی قابل دسترسی می باشد که در سمت چپ آن دکمه خاموش روشن محصول مشاهده می شود.

صدایی HD در کنار سخت افزاری قدرتمند:

کیفیت بالای سخت افزار به کار رفته در محصول تضمین می کند که صدای مکالمه در تمامی مکان های شلوغ و پرصدا کاملا واضح بلند و با کیفیت HD به گوش شما برسد.

قابلیت کاهش نویز:

یک تماس تلفنی به دلیل بسترهای مخابراتی خواه ناخواه مقداری نویز به همراه دارد به همین دلیل برخی هدفون های موجود در بازار با تعبیه یک چیپست نویز موجود را کاهش داده تا در کنار صدای HD آن هیچگونه نویزی در کار نباشد. Remax T9 نیز با قابلیت حذف نویز صدایی کاملا واضح و صاف را برای شما تضمین می کند. نمودار پایین قابلیّت کاهش نویز از هندزفری را نمایش میدهد.

اعلام وضعیت باتری:

با Remax T9 حتی برای اطلاع از میزان شارژ گوشی نیاز به نگاه کردن به صفحه موبایل ندارید، راهنمای صوتی این محصول Remax در همه حال به شما میزان شارژ باتری را اعلام می کند.

قابلیت Anto-lost:

این محصول کوچک و جمع جور از گم شدن در امان نیست! شاید آن را درون جیب خود گذاشته و فراموش کرده باشید و یا حتی در کنار میز و یا کیف شما قرار گرفته باشد و آن را نتوانید پیدا کنید. اینها مواردی هستند که قابلیت Anti-lost محصول به کمک شما می آید تا با صدای هشدار شما را از مکان هندزفری آگاه کند.

چرا این محصول را بخرم؟

قیمت پایین در کنار کیفیت ساخت با یدک کشیدن نام Remax تضمین خرید محصول برای شماست. مطمئن باشید این محصول همانند یک محصول گران قیمت جبرا رضایت شما را جلب خواهد کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم