هدست ورزشی ریمکس S15 Sports Wired Headset

S15 Sports Wired Headset

ادامه مطلبShow less
59,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 2,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

S15 Sports Wired Headset یکی از این هدست های ورزشیست که محصول شرکت ریمکس میباشد. هدست های ورزشی به دلیل ویژگی هایی که در خود جای داده اند طرفدارن خاص خود را دارند. این هدست دارای بدنه ای سخت می باشد تا به طور کامل بر روی فیزیک صورت کاربران قرار بگیرد و دچار عدم ثبات نشود. طراحی خوب S15 Sports Wired Headset باعث شده است تا با آن در تمرینات ورزشی دچار مشکل نشوید.
البته دو سر این S15 Sports Wired Headset قابلیت انعطاف 30 درجه ای دارد تا انطباق دقیق تر و راحت تری به دور گردن و داخل گوش کاربران داشته باشد. به دلیل نوع مواد سازنده از نوع TPE و نوع طراحی، شما پس از استفاده طولانی مدت دچار خستگی نخواهید شد و فشاری از جانب S15 Sports Wired Headset بر گردن شما تحمیل نمیشود.
ویژگی دیگر در این هدست هنگام فعالیت در محیط های تاریک یا شب است. به دلیل قسمت منعکس کننده نور در پشت S15 Sports Wired Headset، شما در شب هنگام و محیط های تاریک هم میتوانید به راحتی به پیاده روی و دوندگی بپردازید زیرا هنگامی که وسایل نقلیه از پشت به شما نزدیک میشنوند این قسمتِ منعکس کننده نور باعث میشود رانندگان متوجه حضور شما در خیابان بشوند و با شما برخورد نکنند.
همچنین به دلیل قرار گرفتن دکمه بر S15 Sports Wired Headset، شما میتوانید به تماس ورودی پاسخ دهید، موسیقی خود را پخش یا متوقف کنید و یا با دوبار فشردن پشت سر هم، آهنگ بعدی را پخش کنید. کیفیت و قدرت صدا هم در S15 Sports Wired Headset بسیار خوب میباشد و رضایت شما در پخش موسیقی برآورده خواهد ساخت. صدای زیر و بم به خوبی پخش میشود و به دلیل نوع طراحی، این هدست تا حد معقولی قابلیت نویزگیری هم دارد.

 ویژگی ها:

  • مناسب برای ورزشکاران
  • کیفیت صدای خوب و معقول
  • طراحی سخت برای ثبات بیشتر بر روی گردن
  • سری دارای قابلیت انعطاف 30 درجه ای
  • قابلیت انعکاس نور در شب برای ایمنی کاربران
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم