هندزفری ریمکس Remax RM-565i

Remax RM-565i Wired In Ear Headphones

ادامه مطلبShow less
99,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 4,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هندزفری های کوچک سیم دار جز جدا نشدنی اکثر لوازم تکنولوژیکی همراه ما اعم از گوشی‌ها تبلت ها و حتی نت بوک ها شده‌اند، و این پیوند نا گسستنی تا حدی است که اکثر کمپانی‌های تولید این لوازم با سخت گیری‌های خاصی که در افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های تولید دارند در این مورد کوتاه آمده و در بسته بندی محصولات خود در اکثر موارد یکی از این محصولات دوست داشتنی را قرار می‌دهند. هر چند که در غالب این محصولات هندزفری قرار داده شده از انواع نامرغوب و بی کیفیت بازار می‌باشد. هندزفری‌ها ابزارهایی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا بدون نگه داشتن گوشی در کنار گوش‌شان به کارهایی مثل مکالمه یا گوش دادن به موسیقی بپردازند. در ابتدا که تلفن‌های همراه درگاه‌های خروجی صدا متفاوتی داشتند، شرکت‌های سازنده به این فکر می‌کردند که هندزفری‌هایی متناسب با درگاه‌های خروجی صدا برای گوشی‌های مختلف ساخته و از این طریق تولیدات خود را برای هر نوع تلفن همراهی بسط دهند. به همین خاطر امکان این‌که از یک هندزفری برای اتصال به گوشی‌های مختلف استفاده شود، کم بود. در هم پیچیده شدن سیم‌های هندزفری، تا شدن، کشیدگی یا احتمال کنده شدن سیم‌ها از دیگر مشکلاتی بود که کاربران با آن‌ها روبرو شدند. با این توضیح کوتاه به سراغ محصول شرکت REMAX رفته و آن را به صورت اجمالی بررسی و تست می‌نماییم.

 

 

تست و بررسی

اگر از کاربران همیشگی هندزفری بپرسید که مهم‌ترین خواسته شما از یک هندزفری چیست احتمالاً اکثر آنها قبل از گفتن کیفیت صدا خواهند گفت که: طوری آنها را بسازید که به هم گره نخورند!. و شاید خواسته نامعقولی نباشد چون که همه ما حداقل چند باری دردسر باز کردن گره‌های هندزفری را چشیده‌ایم و شاید این خواسته همه ما باشد. شرکت چینی REMAX نیز با توجه به این خواسته کاربران از نوعی جنس خاص لاستیکی با طراحی سطح مقطع فلت در این محصول استفاده کرده است که نه به طور کامل اما تا حدودی از گره خوردن سیم‌های RM-565I جلوگیری می‌نماید که همین تلاش و توجه به خواسته مصرف کنندگان نیز جای تقدیر فراوان دارد. همچنین این شرکت در حرکت قابل ستایش دیگری بدنه گوشی‌های این مدل را از متریال فلز ساخته است که با توجه به استفاده نود درصد تولید کنندگان حتی مطرح جهان از پلاستیک و PVC جای تقدیر فراوان دارد که واقعاً نگارنده را شگفت زده نمود. حتماً این را می دانید که فلز مرغوب کیفیت صدا را تا حد چشمگیری در هدست و هندزفری بالا می‌برد، بر اساس این گفته برند ریمکس نیز از فلز مرغوب صیقل داده شده در قسمت‌های اصلی ساختارREMAX RM-565I به کار برده است، تا در کنار طراحی منحصر به فرد ساختاری با طول عمر بالا نیز داشته باشد تا در تمامی شرایط بتوان از این محصول استفاده کرد. در مورد کیفیت و بلندی صدا نیز این گونه باید گفت که با توجه به نسبت سیگنال به نویز 95 دسی بل و امپدانس 16 اهم کیفیت این هندزفری حداقل دو برابر از اکثر هندزفری های ارائه شده همراه با گوشی‌ها و تبلت ها بالاتر می‌باشد و این کیفیت را در اولین استفاده حتماً متوجه خواهید شد که با توجه به رده قیمتی ارائه شده جای خوشحالی دارد. شرکت ریمکس در این هندزفری امکاناتی را گرد هم آورده که مناسب برای گوش دادن به موسیقی به صورت حرفه ای شده که شما بتوانید انواع سبک های موسیقی را با تمام جزئیات بشنوید. این خصیصه سبب خواهد شد تا در استفاده های طولانی مدت از آن نهایت لذت را برده و احساس خستگی نکنید.در طراحی این هندزفری از دو تیوپ برای جلوگیری از ورود صدای اطراف به گوش استفاده شده است تا شما را هرچه بیشتر در زیر و بم موسیقی غوطه ور کند.همچنین این شرکت در قسمت فیش 3.5 میلیمتری نیز از روکش میکرونی طلا استفاده نموده است که نویز را به حداقل رسانده و دوام سوکت را نیز بسیار بالاتر می‌برد. ضمناً همراه این محصول سه مدل سر گوشی سیلیکونی برای راحتی بیشتر کاربر ارائه گشته است و در وسط سیم رابط نیز دکمه‌ای برای کنترل مدیای در حال پخش و همینطور قطع و وصل تماس‌ها تعبیه شده است که کارامد بوده و کاراییان به این صورت می‌باشد که با یک کلیک پخش و توقف آهنگ. دو کلیک آهنگ بعدی و سه کلیک آهنگ قبلی را برای شما پخش می‌نماید که این شیوه استفاده از یک دکمه برای ما جالب بود هر چند که هنوز نگارنده استفاده از سه دکمه را ترجیح می‌دهد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم