هندزفری با باس قدرتمند Remax RM-690D

117,500 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 5,875 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هندزفری (Handsfree). همانطور که از نام آن پیداست محصولی که دستان شما را آزاد خواهد گذاشت. از نام آن مشخص است که برای انجام یک مکالمه هر دو دست شما آزاد خواهد بود و نیازی به دست گرفتن گوشی نخواهید داشت.از ابتدا هدف از تولید هندزفری ها این بود. در حقیقت گوشی های بسیار ساده که تنها تماس را پاسخ می دادند باعث به وجود آمدن هندزفری های ساده و گسترش تکنولوژی و توانایی پخش موسیقی توسط موبایل هدف برای تولید هندزفری های قدرتمند و حرفه ای شدند. بنابراین بازار رقابت در حال حاضر در زمینه تولید هدفون های تلفن همراه بسیار داغ است.

ویژگیها:

  • باس قدرتمند
  • طراحی کاملا ارگونامیک برای حذف صداهای اضافی محیط
  • پلاستیک کاملا مرغوب ضد آب و عرق بدون مشکل گره خوردن سیم

 

نقد و بررسی:

Remax این شرکت اصالتاً آمریکایی، در این بازار تکنولوژی از دوستان خود عقب نمانده است. با ارائه هندزفری هایی با تکنولوژی های جدید توانسته است در بازار تکنولوژی حرفی برای گفتن داشته باشد.

RM-690D نیز یکی از محصولات عالی این شرکت می باشد که با شعار Super Bass (باس قدرتمند) پا به میدان گذاشت.

برای شنیدن یک باس قدرتمند نیاز به مقدمه ای برای طراحی محصول بود. ابتدا طراحی هر دو گوشی کاملا ارگونامیک انجام شد تا هنگام قرار گیری درون گوش هیچ صدا و نویز اضافی از محیط به گوش شما نرسد. در حقیقت با ایجاد یک سکوت مطلق با این محصول مقدمه ای برای رسیدن به باس قدرتمند آن انجام شد. سپس با تعبیه اسپیکرهای قدرتمند با سیستم آهن ربایی خاص برای رسیدن به باس قدرتمند و بی نظیر برای هرکدام از گوشی ها شعار خود را ثابت کرد.

این تنها در بخش اسپیکر محصول بود که توانست با طراحی دقیق در رده حرفه ای ها قرار بگیرد.

چنین محصولی بدون یک میکروفن داخلی و دکمه کنترل موزیک امکان ندارد. بنابراین یک میکروفن داخلی نیز برای پاسخگویی تماس ها در هنگام گوش دادن موزیک تعبیه شده است.

گوش دادن به موزیک در کنار کنترل آسان آن توسط کلید چهار عملیاتی استفاده شما را آسان تر کرده است. دکمه کنترل صدا، پاسخگویی و قطع تماس، و کنترل تراک صوتی.

برای شنیدن هرچه سریعتر یک باس قدرتمند نیازی به باز کردن گره های هندزفری ندارید. پلاستیک درجه یک با قابلیت های ضد عرق و ضد آب، طراحی تخت، مقاومت سیم در مقابل کشیدن، خم شدن و فشار، نه تنها کیفیت سیم محصول را با دوام می کند بلکه هیچگاه شاهد گره خوردن سیم ها به همدیگر نخواهید بود.

ورودی 3.5 میلیمتری صدا با تمامی گوشی های سامسونگ، HTC، اپل، LG،.... هماهنگ بوده و از همه آنها پشتیبانی می کند.

سه رنگ مشکی، سفید و قرمز برای هماهنگی با هر سلیقه ای ارائه شده است.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم