اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL Flip 4 Bluetooth Speaker

اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL Flip 4 Bluetooth Speaker

ادامه مطلبShow less
1,020,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 51,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL Flip 4 Bluetooth Speaker

کمپانی JBL یکی از کمپانی های کهنه کار و قدیمی در زمینه تولید ابزارهای صوتی است. JBL از جمله شرکت هایی است که خود را با نیازهای روز مشتریان وفق میدهد. از همین رو یکی از شرکت هایی که در سال های اخیر به نیاز کاربران در خصوص وجود یک اسپیکر کوچک که قابلیت حمل و نقل آسانی داشته باشد پاسخ داده است.  

همانطور که می دانید پیش تر با مدل های Flip 3 و Flip 3 Special آشنا شدیم. در ادامه به بررسی ویژگی های هریک از قسمت های آن خواهیم پرداخت.

اسپیکر بلوتوث Flip 4 نسل جدید اسپیکرهای کوچک و قابل حمل JBL است که به نوعی جایگزین نسل قبلی آن با نام Flip 3 شده است. این اسپیکر با ابعاد نسبتاً کوچک در دسته بلندگوهای قابل حمل قرار میگیرد اما حمل و نقل آسان تنها ویژگی مثبت این اسپیکر نیست که باعث گردد تنها به آن توجه کنیم.

 

اسپیکر Flip 4 با ابعاد 68×175×70 میلی متر و وزن 515 گرم به راحتی در یک دست جا میگیرد. به طور کلی این اسپیکر بلوتوث جی بی ال از دو قسمت پارچه ای و پلاستیکی تشکیل شده که قسمت پلاستیکی کاملا ضد ضربه و قسمت پارچه ای به عنوان یک محافظ در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به داخل بلندگو عمل میکند. بلندگوی Flip 4 استاندارد مقاومت IPX7 را داراست که در برابر نفوذ آب حتی در هنگام غوطه ور شدن در آن مقاوم خواهد بود. تیزرهای تبلیغاتی منتشر شده از این بلندگو در استخر توسط JBL نشان از اطمینان کامل سازنده آن به مقاومت در برابر نفوذ آب دارد

اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL Flip 4 Bluetooth Speaker

بر روی اسپیکر Flip 4 یک بند تقریبا 15 سانتی متری قرار گرفته که برای در دست گرفتن اسپیکر Flip 4 مفید است. همچنین طراحی کلی این بلندگو به گونه ای است که هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی بر روی زمین قرار میگیرد. بر روی این اسپیکر مجموعا 6 دکمه تعبیه شده است. دکمه پاور (خاموش و روشن) و دکمه JBL Connect در یک امتداد بر روی قسمت پلاستیکی اسپیکر قرار دارند. در حالی که دکمه های پلی، کم و زیاد صدا و بلوتوث بر روی قسمت پارچه ای اسپیکر جای گرفتند. البته این چهار دکمه به نرمی دو دکمه دیگر نیستند اما محل قرارگیری آنها به گونه ای است که هنگام در دست گرفتن بلندگو با همان دست میتوانید از آنها استفاده کنید.

 

دکمه پاور در حالت عادی به رنگ سفید است اما در زمانی که اسپیکر Flip 4 به حالت استندبای میرود، به صورت چشمک زن بدل میشود. در زمانی که شما بلندگوی خود را به یک ابزار جانبی متصل میکنید، در هنگام اتصال چراغ چشمک زن به رنگ آبی تغییر میکند و پس از اتصال به گوشی هوشمند یا کامپیوتر، چراغ آبی رنگ به صورت ثابت تبدیل میشود. پس اگر چراغ پاور سفید بود یعنی به هیچ دستگاهی متصل نیست و اگر به رنگ آبی بود یعنی اسپیکر شما در حال حاضر به یک ابزار جانبی متصل شده است.

خرید اسپیکر بلوتوث flip4

بین دکمه های پاور و JBL Connect پنج LED کوچک قرار دارند که وظیفه نمایش میزان باتری بلندگو را بر عهده گرفتند. در همین گوشه و کنار پورت یو اس بی برای شارژ بلندگو و یک عدد جک 3.5 میلی متری صدا دیده میشود که توسط یک درپوش محافظت میشوند. این دو پورت در برابر نفوذ آب مقاوم نبوده و برای جلوگیری از صدمات احتمالی حتما باید درپوش آن در مجاورت با مایعات بسته باشد. جک 3.5 میلی متری به شما کمک میکند که این بلندگو را با کمک کابل های AUX به دستگاه هایی که فاقد بلوتوث هستند متصل کنید. با این تفاصیل اسپیکر Flip 4 هم قابلیت اتصال بی سیم از طریق بلوتوث ورژن 4.2 و هم قابلیت اتصال با سیم از طریق کابل AUX را دارد.

 

اسپیکر Flip 4 فاقد NFC برای اتصال سریع است اما اتصال این اسپیکر به ابزارهای مختلف مثل گوشی های هوشمند یا کامپیوتر به آسانی صورت میگیرد. با فشار دادن دکمه بلوتوث بر روی اسپیکر، بلوتوث دستگاه روشن شده و قابل رویت در تلفن های هوشمند یا سایر ابزارها است.

 

این اسپیکر علاوه بر وظیفه اصلی خود به عنوان پخش موزیک، در گوشی های هوشمند کاربردهای بیشتری دارد. از طریق اسپیکر Flip 4 میتوانید به تماس های دریافتی پاسخ دهید. این اسپیکر با میکروفون داخلی خود، علاوه بر قابلیت مکالمه دستورات صوتی ما را به گوش Siri و یا Google Now میرساند.

 

یکی از جذاب ترین ویژگی های بلندگوی Flip 4 قابلیت JBL Connect است که از طریق آن قادر خواهید بود دو یا چند اسپیکر را به یکدیگر متصل کنید. اتصال چند اسپیکر به هم برای افزایش صدا و کیفیت به خصوص در محیط های شلوغ بسیار کاربردی است. بر خلاف نسل قبلی این اسپیکر، محدود چندانی در اتصال بلندگوها به هم نداشته و می توانید تا بیش از 100 بلندگو را به یکدیگر متصل کنید.

 

محدوده پاسخگویی فرکانس این بلندگو 70 هرتز تا 20 کیلوهرتز بوده و توان خروجی آن نیز 8×2 وات یا به عبارتی 16 وات rms است. این بلندگو از باس بسیار قدرتمند و تفکیک پذیری قابل قبولی برخوردار است. قدرت صدای این اسپیکر حتی برای محیط های شلوغ پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

 

این اسپیکر به دو بلندگوی داخلی به قطر 40 میلی متر مجهز شده است. استفاده از دو بلندگوی قدرتمند علاوه بر قدرت و کیفیت، صدای استریو را نیز برای کاربر به ارمغان می آورد.

 

یک باتری 3000 میلی آمپری وظیفه نیرو رسانی به اسپیکر Flip 4 را بر عهده دارد. این بلندگو در مدت زمان حدود 3.5 ساعت به صورت کامل شارژ شده و با هر بار شارژ نیز تا 12 ساعت به صورت مداوم پخش موزیک را انجام میدهد. البته این میزان بستگی به نوع استفاده و قدرت صدایی که در این مدت از اسپیکر طلب کردید دارد. چه بسا که این 12 ساعت بسته به نوع استفاده شما تا چند ساعت بیشتر به طول بیانجامد.

در درون جعبه این اسپیکر، علاوه بر یک عدد Flip 4، یک کابل یو اس بی نیز برای شارژ بلندگو قرار دارد. در مجموع اسپیکر Flip 4 به عنوان یک بلندگوی قابل حمل کوچک، در محدوده قیمتی خود انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.  

در کنار Flip 4 ممکن است به کابل AUX بیاز داشته باشید که ما کابل یک متری AUX هوکو را به شما پیشنهاد میدهیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

چراغ قوه اضطراری
ندارد
داردی پاوربانک داخلی
ندارد
AUX
دارد
NFC
ندارد
بلوتوث
دارد
ضدآب
دارد
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم