هندزفری بلوتوث کوچک Jabra Eclipse

920,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 46,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

و باز هم محصول خارق العاده دیگری از کمپانی جبرا. ایده ای نو و تازه، طرحی متفاوت و دلربا، کوچک ولی کاربردی، فقط برای آنهایی که سخت پسند هستند.محصولی متفاوت از لحاظ طراحی که همانند آن را ندیده و نخواهید دید. نام ارگونامیک را با خود یدک نمی کشد ولی آنقدر کوچک است که حتی فراموش خواهید کرد بر روی گوش شما قرار دارد.

 

ویژگیها:

  • پخش موسیقی
  • دو میکروفن برای کاهش نویز و افزایش کیفیت
  • فرمان پذیری صوتی از Google Now و Siri
  • پد شارژ
  • سنسور حرکت
  • کیفیت صدای HD

 

نقد و بررسی:

در بررسی محصولات دیگر جبرا بیان کردیم که در ساخت برخی محصولات این شرکت خلاقیت بالایی به کار برده شده است. Eclipse یکی دیگر از زائیدگان خلاقیت این شرکت می باشد. یک محصول پنج گرمی بسیار کوچک با طرحی بسیار شیک حتی کوچک تر از گوش شما.

یک هدست بلوتوث فوق العاده پیوند زده شده با صدای HD برای بالاترین کیفیت صوت.

همانند برادر قدیمی تر خود (Stone 3)این محصول از دو میکروفن داخلی برای افزایش کیفیت صدای خروجی و کاهش نویز بهره می برد.

با یک دکمه لمسی زیبا که در بالای محصول قرار دارد قادر هستید نرم افزار Siri سیستم عامل اپل و یا Google Now سیستم عامل اندروید را اجرا کرده و با انها در ارتباط باشید.

پیامهای متنی خود را نیز می توانید با نرم افزار Google Now سیستم عامل اندروید به صورت صوتی گوش کنید.

البته این دکمه وظیفه پاسخگویی و یا قطع تماس و یا قطع صدا را نیز دارد.

با توجه به اینکه این محصول دکمه ای برای تغییر شدت صدا ندارد ولی به گونه ای طراحی شده که براحتی می توانید بین سه حالت وضوح بالا، نرمال، باس بالا تغییر حالت داده تا بهترین مکالمه را در بهترین حالت داشته باشید.

به دلیل طراحی کوچک و زیبا، باتری این محصول تنها به مدت 3 ساعت مکالمه مداوم را پشتیبانی خواهد کرد. البته کمپانی جبرا این مشکل را نیز با یک پد شارژ حل کرده است. یک پد شارژ زیبا که علاوه بر شارژ محصول مکان امنی برای نگه داری این هندزفری کوچک خواهد بود.

با این پد شارژ تا ده ساعت به صورت مداوم خواهید توانست مکالمه داشته و یا 7 روز آن را در حالت آماده باش نگاه دارید.

 

سنسور حرکتی این محصول محافظ جان شما در هنگام رانندگی است. هنگامی که محصول به گوشی متصل باشد و شما در هنگام رانندگی باشد در صورت دریافت پیام کوتاه، هدفون به صورت اتوماتیکی به فرستنده ارسال کرده و اعلام می دارد " مشترک مورد نظر در حال رانندگی است. پاسخ شما داده خواهد شد"

البته دقت داشته باشید تمامی امکانات این محصول تنها با نصب نرم افزار همراه آن بر روی اسمارت فون (اندروید، اپل) امکان پذیر خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم