هدست بلوتوث جبرا مدل BT-2046

Jabra BT2046 Bluetooth Headset

ادامه مطلبShow less
128,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 6,400 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

در دورانی که ما دران بسر می‌بریم اکثر تلفن‌های همراه امروزی و همین‌طور اکثر گجت ها همراه مجهز به تکنولوژی بلوتوث عرضه می‌شوند و این تکنولوژی ارتباطی به حدی در دنیای امروز جای باز کرده است که می‌توان احتمال داد با پیشرفت روز افزون برد و کیفیت ان به‌زودی عمر اکثر لوازم جانبی سیم دار را به انتها خواهد رساند. هدست ها و هندزفری های نیز جز پیشگامان عرصه استفاده از تکنولوژی بلوتوث بوده‌اند. شرکت جبراً نیز که از خوش‌نام‌ترین و پیش‌گامان عرصه هدست و هندفری بوده است از ابتدای عرضه هدست های بلوتوث در این زمینه فعالیت بسیاری داشته است. با این مقدمه با هم به سراغ دست‌پخت جدید این شرکت رفته و ببینیم که این فرزند خلف جبراً تا چه حد نام پدر خویش را زنده نگاه خواهد داشت

 

تست و بررسی

شما می‌توانید با استفاده از این هندزفری بدون نیاز به نگه داشتن گوشی موبایل در کنار گوشتان با آن مکالمه کنید. این مدل از هندزفری بلوتوث‌های جبراً حدود 9.6 گرم وزن داشته و شما در زمان استفاده از آن هیچ سنگینی را روی گوش خود احساس نخواهید کرد. در این هدست یک باتری قابل شارژ به‌کار رفته که امکان 8 ساعت مکالمهٔ مداوم را برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین باتری به‌کار رفته در این محصول در حالت استندبای تا 10 روز کامل (240 ساعت) دوام خواهد داشت. این هدست به‌صورتی طراحی شده که در زمان کم شدن شارژ باتری، یک اعلان صوتی برایتان پخش خواهد شد تا بتوانید دستگاه را شارژ کنید. راه‌اندازی و استفاده از این هدست بسیار ساده است و برای برقراری ارتباط میان آن و گوشی موبایل نخست باید هندزفری را روشن کنید. سپس بلوتوث گوشی موبایل خود را روشن کرده و نام هندزفری را از میان دستگاه‌های پیدا شده انتخاب کنید. در این حالت میان گوشی موبایل و هدست شما ارتباط برقرار شده و این ارتباط از طریق سیستم اعلان صوتی به شما اعلام خواهد شد. در زمان استفاده از هندزفری‌های بلوتوث باید به ورژن بلوتوث در دستگاه و هدست‌تان توجه کنید. ورژن بلوتوث در این هدست 2.1 است و برای برقراری ارتباط میان آن و گوشی تلفن همراه ‌تان باید ورژن بلوتوث دستگاهتان 2.1 یا بالاتر از آن باشد. با فراگیر شدن سیستم ارتباط بلوتوث، شرکت‌های تولیدکننده به این فکر افتادند که می‌توانند از این طریق مشکل سیم‌های هندزفری را برای همیشه حل کنند و راحتی و آسایش بیش‌تری را در اختیار کاربرانشان قرار دهند.در پایان ذکر این نکته ضروری است که این دستگاه برای شارژ شدن از پورت استاندارد microusb  استفاده می نماید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم