هدست بلوتوث پلنترونيکس مدل Explorer 80

Plantronics Explorer 80 Bluetooth Headset

ادامه مطلبShow less
345,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 17,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

باتری به‌کار رفته در هدست بلوتوث «پلنترونیکس» مدل «Explorer 80» با یک مرتبه شارژ کامل برای 11 ساعت مکالمه‌ی مداوم کافی خواهد بود. این محصول 8.2 گرم وزن دارد و در آن از یک باتری لیتیوم یون بهره گرفته شده است. به‌گفته‌ی شرکت سازنده مدت زمان شارژ شدن این باتری 2 ساعت و مدت زمان نگهداری شارژ در آن در حالت استندبای 16 ساعت خواهد بود. طراحی این هدست به صورتی است که شما می‌توانید آن را به راحتی داخل گوش خود قرار داده و هیچ احساس بدی از وجود آن نداشته باشید.

ورژن بلوتوث در این هدست 3.0 است. شما می‌توانید میان هدست بلوتوث پلنترونیکس با گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌هایی که به تکنولوژی بلوتوث مجهز هستند ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها مکالمه کنید. همچنین این هدست قابلیت پخش موسیقی هم دارد. بنابراین شما می‌توانید این هدست را به مک‌بوک یا دیگر دستگاه‌های از این قبیل هم متصل کرده و با استفاده از آن موسیقی گوش دهید. البته برای برقراری ارتباط میان هدست پلنترونیکس و دستگاه‌های خود باید به ورژن بلوتوث دستگاهتان هم توجه داشته باشید. ورژن بلوتوث در این هدست 3.0 است و شما تنها می‌توانید آن را با دستگاه‌هایی که ورژن بلوتوث در آن‌ها 3.0 یا بالاتر باشد، متصل کنید. همچنین باید به این نکته هم توجه داشته باشید که محدوده عملکرد بلوتوث در این هدست 10 متر است. بنابراین اگر فاصله‌ی هدست با دستگاهتان بیشتر از 10 متر باشد، ارتباط به صورت خودکار قطع خواهد شد. با مدل Explorer 80 از سری محصولات پلنترونیکس علاوه بر مکالمه، موسیقی مورد علاقه‌تان را هم گوش داده و آن را کنترل کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم