کاور المنت کيس مدل SOLACE LX مناسب براي گوشي موبايل آيفون 7/8/Se2020/Se2022

کاور المنت کيس مدل SOLACE LX مناسب براي گوشي موبايل آيفون 7/8

ادامه مطلبShow less
625,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • قرمز
  • قهوه ای
  • مشکی
  • سفید
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 31,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کاور «المنت‌ کیس» مدل «Solace LX» متناسب با شکل ظاهری و ابعاد گوشی موبایل آیفون 7/8 طراحی و ساخته شده است. این کاور روکشی از جنس چرم دارد و با استفاده از دستگاه‌های برش CNC برش‌کاری شده است. محل قرارگیری درگاه‌ها، اسپیکر و دوربین در آن به خوبی اندازه‌گیری شده و برش خورده است. بنابراین برای دسترسی به آن‌ها هیچ مانعی وجود ندارد و استفاده از درگاه‌ها و دوربین آسان خواهد بود. در زمان استفاده از این کاور، قاب پشتی و لبه‌های گوشی موبایل به طور کامل پوشانده خواهند شد. این پوشش باعث می‌شود دستگاه در برابر خط‌وخش محافظت شده و ضربه‌ها آسیب کمتری به آن وارد کنند.

همچنین در این مدل از کاورهای المنت کیس پوششی هم برای دکمه‌های تنظیم صدا و پاور دستگاه در نظر گرفته شده است. این پوشش به طور دقیق طراحی شده و به خوبی دکمه‌ها را می‌پوشاند تا از آن‌ها در برابر خط‌وخش محافظت شود. شرکت سازنده این کاور را با استفاده از استانداردهای نظامی ساخته است. بنابراین وقتی کاور را روی گوشی موبایل‌تان قرار دهید، دستگاه در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع‌های کم مقاومت خواهد داشت. توجه داشته باشید که این کاور به صورتی ساخته شده که در زمان استفاده از آن باید ابتدا پیچ‌های پشت کاور را باز کنید. به همین دلیل در بسته‌بندی این محصول یک پیچ گوشتی برای باز کردن پیچ‌ها قرار داده شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
کاور المنت کيس مدل SOLACE LX مناسب براي گوشي موبايل آيفون 7/8/Se2020/Se2022
625,000 تومان
رنگ محصول
  • قرمز
  • قهوه ای
  • مشکی
  • سفید
تعداد: