پاور بانک شیائومی Mi minik 2 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاور بانک شیائومی Mi با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر

ادامه مطلبShow less
359,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 17,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

۲۰۰۰۰ میلی آمپری کرده است که در مقایسه و مقیاسی اجمالی و سطحی و البته کاربرد بسیار فراوان این پاور بانک قدرتمند محصول خانواده شرکت چینی شیائومی شما را ترغیب به خرید و استفاده خواهد کرد. پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپری شیائومی دارای دو پورت خروجی usb با توان حداکثر ۵٫۱ و ۳٫۶ ولت میباشد که شارژ دو دستگاه به طور هم زمان را موجب میشود و می توانید دستگاه های شارژی خود را ظرف حداقل زمان ممکن شارژ نمایید که هر خروجی به طور خودکار خود را با دستگاه هایی که به آن متصل می شود سازگار می کند و میتواند تمامی دستگاه های شارژی را از قبیل گوشی موبایل، تبلت و دوربین های دیجیتال و موزیک پلیر را تا صد در صد شارژ نماید.انحنای دوطرف دستگاه در دوسمت شارژر به خوش دست بودن آن کمک زیادی میکند و البته انتقال دکمه پاور با کمی تورفتگی تفاوتی ظاهری ایجاد کرده . این بار به جهت اینکه جنس بدنه آلومینیومی نیست و از جنس نوعی پلاستیک فشرده است که متفاوت از نسخه های قبلی است شرکت چینی شیائومی از کار روی رنگ سفید صدفی فراتر رفته و این شارژر را در رنگهای متنوع عرضه نموده.این شارژر همراه قدرتمند از شش باتری با توان بسیار بالای ۳۳۵۰mAh تشکیل شده که تولید مشترک پاناسونیک و ال جی هستند و شارژر با وزنی ۳۳۸ گرمی در مقایسه با ۱۰,۴۰۰mAh ،۸۸ گرم سنگین تر است که طبیعی است و قدرت خوب شارژر را توجیه میکند و خبر خوب اینجاست که شارژر خود در عرض ۹ ساعت به طور کامل شارژ میشود و میتواند برای شارژ یک لپ تاپ گزینه مناسبی باشد.

اینبار کمپانی شیائومی با تولید پاوربانک ۲۰۰۰۰میلی آمپرساعت که جدیدترین و قدرتمندترین پاوربانک است تمامی نگرانی های کاربران دستگاه های هوشمند را درباره ی تمام شدن شارژ از بین برده است.

جنس بدنه این وسیله برخلاف دیگر پاوربانک های تولید شده شیائومی از پلاستیک است. علت این امر نیز کاستن از وزن نهایی محصول است که باعث شده این پاوربانک با تنها ۳۳۸گرم وزن، سبکتر از نمونه ۱۶۰۰۰ این دستگاه باشد. دو درگاه خروجی USB  امکان شارژ همزمان دو دستگاه را توسط این پاوربانک فراهم می کند. شایان ذکر است که تنها این مدل قابلیت شارژ کردن لپ تاپ ها را هم داراست.

معرفی پاور بانک ۲۰۰۰۰ می

پاوربانک‌ها وسیله‌هایی هستند که کاربران دستگاه‌های هوشمند مانند گوشی موبایل، تبلت، MP3 و MP4 پلیر، دوربین‌های دیجیتال و … را از استرسِ تمام شدن شارژ باتری، رهایی بخشیده‌اند. شیائومی پاوربانک‌هایی در ظرفیت‌های مختلف ساخته و پاوربانک ۲۰۰۰۰ جدیدترین و قدرتمند ترین آنها محسوب می‌شود. جنس بدنه این وسیله برخلاف دیگر پاوربانک‌های تولیدی شیائومی از پلاستیک است. علت این امر نیز کاستن از وزن نهایی محصول است که باعث شده پاوربانک ۲۰ هزار با تنها ۳۳۸ گرم وزن، سبکتر از نمونه ۱۶۰۰۰ این دستگاه باشد. دو درگاه خروجی USB امکان شارژ همزمان دو دستگاه را توسط این پاوربانک فراهم می‌کند. ویژگی ها :

  • باتری داخلی بسیار با کیفیت ساخته شده توسط LG یا پاناسونیک
  • توانایی ۷ بار شارژ کامل آیفون ۶ یا ۱٫۲ بار شارژ مک بوک پرو ۱۲ اینچی یا ۳ بار آیپد مینی
  • مدت زمان شارژ کامل پاوربانک در کمتر از ۹ ساعت
  • دارای دو درگاه خروجی USB و یک درگاه ورودی میکرو USB
  • توانایی شارژ همزمان دو دستگاه
  • دارای چهار چراغ LED نشان دهنده وضعیت شارژِ باتری
  • هر چراغ نشانگر ۲۵ درصد شارژ پاوربانک
  • ساخته شده از بدنه پلاستیکی و سبک با ۳۳۸ گرم وزن
  • ولتاژ خروجی ۵٫۱ ولت و جریان خروجی حداکثر ۳٫۶ آمپر
  • ابعاد کوچک و قابل حمل با ۲۱٫۸× ۷۳× ۱۴۱٫۹ میلی متر

پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی، بسیار کامل است شیائومی اساساً با تلفن‌های همراه خود شناخته شده است؛ اما این کمپانی، لوازم جانبی دیگری هم تولید می‌کند که شامل پاور بانک‌ است. محصول اخیر در این گروه، Mi Power Bank 20000mAh است، که بیشترین ظرفیت باتری تولید شده تا کنون را ارائه می‌دهد.

پاور بانک شیائومی 20000

این کمپانی چینی، در لوازم جانبی هم رویکردی مشابه تلفن‌های همراه خود دارد که بدین معنی است که می‌توانید انتظار پاوربانکی با طراحی عالی و قیمت مناسب داشته باشید. این موضوع، درمورد پاور بانک جدید ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم صدق می‌کند که با قیمت بسیار مناسبی قابل خریداری است.

طراحی و شارژ پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی درون یک پلاستیک ABS سازگار با محیط زیست ارائه می‌شود که شامل یک طرح بافت‌دار برای بهبود محکم گرفتن آن است. طراحی آن به صورت یک سوئیچ از پوشش آلومینیومی آنودی شده است که در پاوربانک‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ۱۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مشاهده شده است. پلاستیک، پرداخت خوبی به آن می‌دهد و سطح پاور بانک را به اندازه طراحی آلومینیومی آن، لغزنده نمی‌کند. علاوه‌براین، پوشش آن ضد خش است و می‌تواند در گرمایی تا ۹۰ درجه سانتیگراد هم مقاومت کند (البته خود دستگاه داغ نمی‌شود). این پاور بانک با وزن کلی ۳۳۸ گرم، از نسخه ۱۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن سبک‌تر است، که به نوبه خود، چشم‌گیر است.

پاوربانک 20000 میلی آمپر بر ساعت ژیائومی

استفاده از پوشش پلاستیکی، باتری را بسیار سبک‌تر کرده و دوام آن را افزایش می‌دهد پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، مجهز به ۶ باتری پاناسونیک و LG، با تراکم بالا است و ۲ پورت USB دارد که شما را قادر به شارژ دو دستگاه به‌صورت هم‌زمان می‌کند. پورت دوگانه USB، خروجی ترکیبی ۵٫۱ ولت را در ۳٫۶ آمپر ارائه می‌دهد که به ۱۸٫۳۶ وات تبدیل می‌شود. هر پورتی، توانایی ارائه‌ی خروجی تا ۲٫۱ آمپر را دارد و می‌توانید از پاور بانک، برای شارژ دستگاه‌های USB نوع C هم استفاده کنید. با این وجود، خروجی یکی از درگاه‌ها برای تنظیمات Quick Charge 2.0  کافی نیست که به این معنی است که زمان شارژ قابل اطمینان، اما طولانی‌تری دارد. درصورتی که احتیاج به یک شارژر دارید تا باتری تلفن همراه خاموش شده‌ای را سریعاً روشن کند، این گزینه برای شما مناسب نیست.

پاور بانک سیاومی 20000 میلی آمپر بر ساعت

۴ LED نشانگر ظرفیت در بالای دستگاه وجود دارد که شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهند و هر LED، نشان از ۲۵% شارژ دارد. به محض متصل کردن یک دستگاه، خود پاوربانک روشن می‌شود اما یک دکمه روشن و خاموش هم در سمت راست آن وجود دارد. شیائومی یک کابل بلند تخت یک فوتی هم در بیرون از جعبه قرار داده است.

پاور بانک ژیائومی

این پاور بانک، یک ورودی میکرو USB برای شارژ مجدد دارد، اما شارژر دیواری در جعبه وجود ندارد. ما از یک Tronsmart Titan استفاده کردیم که شارژ ۱۲ ولتی ۱٫۵ آمپری پیشنهاد شده را ارائه می‌کند و زمان شارژ کامل پاور بانک، ۸ ساعت بود.

پاور بانک 20000 شیاومی

ظرفیت و اصالت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، ظرفیت بسیار زیادی است، و برای اطمینان از این که پاور بانک، تمام انرژی را با امنیت ارائه می‌کند، شیائومی از موردی استفاده می‌کند که «امنیت ۹ لایه تراشه مدار» نامیده و امنیت را برای اتصال کوتاه کردن مدارها، اضافه ولتاژ ورودی و خروجی، شارژ و تخلیه بیش‌ازحد، اضافه جریان خروجی و غیره را تضمین می‌کند. تراشه کنترل قدرت و تراشه‌های شارژ، ساخت کمپانی Texas Instruments هستند که مطمئن‌تر از محصولات متداول در این محدوده قیمتی هستند. همان‌طور که در بالا اشاره شد، شیائومی قصد دارد تا سلول‌های باتری با کیفیت بالای تولیدکنندگان معتبر را استفاده کند، که نه تنها آمار و ارقام ظرفیت را پایدار نگه‌می‌دارد، بلکه امنیت را هم افزایش می‌دهد.

پاور بانک شیاومی

مهر برند شیائومی و ذات سخت‌افزاری که ارائه می‌دهد، احتمال تولید محصول تقلبی از روی محصولات این کمپانی توسط فروشندگان سوم شخص، وجود دارد؛ که از باطری‌هایی با کیفیت پائین استفاده کرده و در بسته‌بندی‌های مشابه قرار داده‌اند. شیائومی برای مقابله با این مشکل، از یک کد ۲۰ رقمی در روی بسته بندی Mi Power Bank استفاده می‌کند که می‌توان اعتبار آن را در وب‌سایت رسمی آن بررسی کرد.

آیا بهتر است این محصول را خریداری کنید؟ پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی با قیمتی که ارائه شده است، ظرفیت فوق‌العاده‌، دو خروجی شارژ، تجهیزات درونی خوب و قسمت بیرونی مستحکمی دارد.

پاور بانک ژیائومیپاور بانک 20000 شیاءومیپاور بانک شیاومی 20000 میلی آمپر بر ساعت

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم