پاور بانک شیائومی Mi با ظرفیت 10000 میلی آمپر نسخه 2

پاور بانک شیائومی Mi با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر

ادامه مطلبShow less
211,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 10,550 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

میتوان گفت اتصالات و لوازم جانبی دستگاه های هوشمند و لوازم الکترونیکی های یکی از نیازهای اساسی کاربران این وسایل هستند و در نبود هر یک از این وسایل کاربر دچار سردرگمی و گاه کلافگی شود و یا با خاموش شدن وسیله خود در بدترین موقعیت روبرو شود.از این حیث حمل مقدار زیادی از این وسایل در طول روز مشکل آفرین است اما اگر تمامی این وسایل جانبی تنها به یک وسیله کوچک اما پر بازده تبدیل شود میتواند رضایت کاربران را فراهم سازد.شرکت چینی شیائومی پس از ارایه موفق لوازم جانبی الکترونیکی اینبار دست به تولید شارژر همراه زده است. شارژر همراه ۱۰۰۰۰ میلی آمپری  که میتواند همیشه و همه جا در کنار شما باشد ۲۱٫۴% کوچکتر از تولیدات ال جی و پاناسونیک میباشد اما با توجه به سایز کوچک و ظرفیت بسیار بالا میتواند بسیاری از نیازهای کاربران را پاسخگو باشد و برای شارژ Mi Note برای ۲٫۱ بار ، iPhone 6 برای ۳٫۵ بار و iPad mini یک بار بصورت صد در صد مناسب و مفید باشد. پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری  طراحی شده توسط اینسترومنتز تگزاس دارای بدنه آلومینیوم که طراحی فوق العاده زیبای و البته حرفه ای آن توسط دستگاه های دیجیتال cnc صورت گرفته و در دست گرفتن آن احساس بسیار خوبی را برای کاربر فراهم میسازد و دارای ۹ لایه میباشد و میتواند از چیپ ست قدرتمند خود حفاظت کند و باعث افزایش بهره وری گردد.مقاومت در برابر دمای بالا،حفاظت از باتری در زمان ورود ولتاژ بیش از حد مجاز،قابلت تنظیم،حفاظت از دستگاه در زمانی که شارژر به درستی متصل نگردیده،کنترل ولتاژ خروجی، از ویژگی های برتر شارژر همراه ۱۰۰۰۰ میلی آمپری شیائومی باشد.همچنین پاور بانک شیائومی دارای یک خروجی usb میباشد و با طیف گسترده ای از تلفن های همراه سازگار بوده و میتواند خروجی خود را بر اساس دستگاه متصل به آن تنظیم کند و با برندهایی همچون lg , Samsung, apple , htc , blackberry , کاملا سازگار است و در تابستان با اتصال یک فن usb و در شب با یک مهتابی usb میتوانید از یک پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری شیائومی نهایت بهره وری را داشته باشید.اساسا شما زمانی به کارایی شارژر همراه ۱۰۰۰۰ میلی آمپری شیائومی پی میبرید که پس از استفاده از آن به نرخ تبدیل شارژ تا ۹۳% و سنسور پیشرفته آن جهت تخلیه ولتاژ و بهینه سازی کارایی و دوام شارژر مواجه شوید.

پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری شیائومی یکی از بهترین پاور بانک هایی است که تاکنون تولید شده است. این محصول طراحی آلیاژ آلومینیومی پرتابل و زیبایی خاصی دارد. این پاور بانک شیائومی دارای ظرفیت قابل توجهی است که باعث ارزشمندی این محصول شده است. در این نقد و بررسی بیشتر با این محصول آشنا شوید. برخلاف بسیاری از کمپانی های تولید کننده پاور بانک، شیائومی به این حقیقت اذعان داشت که کل این ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت این پاور بانک برای شارژ گوشی و یا تبلت شما قابل استفاده نیست. اکثر پاور بانک ها ظرفیتی تقریبی در حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد از ظرفیت باتری خود را به دلیل حرارت تولید شده و تغییر ولتاژ از دست می‌دهند، بنابراین ما انتظار دریافت ظرفیتی بیشتر از ۷۰۰۰میلی آمپر ساعت از یک پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نداریم.

پاور بانک شیائومی با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌تواند:

پاور بانک ژیاومی

می نوت را ۲٫۱ بار شارژ کند                        iPhone 6 را ۳٫۵ بار شارژ کند                            iPad mini را یکبار کامل شارژ کند

ما فکر می‌کنیم شیائومی ظرفیتی بیشتر از ۶۲۵۰ را ارائه داده است. سخت افزار داخل پاور بانک ۱۰۰۰۰ شیائومی برای افزایش کارآیی و عمر باتری بهینه سازی شده که شیائومی ادعا کرده این بهینه‌سازی به اندازه ۹۳% است. ما دو دستگاه Samsung Galaxy S6 (باتری ۲۵۵۰ میلی آمپر ساعت) را شارژ کرده و توانستیم دستگاه Ulefone BeTouch (2550 میلی آمپر ساعت ) را نیز تا ۷۵ درصد  شارژ کنیم.

پاور بانک ژیائومی

این تنها ویژگی خاصی نیست که شیائومی علاوه بر توجه به طراحی و ظاهر به آن توجه کرده است. این حقیقت که این پاور بانک ۱۰۰۰۰ به گونه‌ای طراحی شده است که ظرفیت زیادی در سایز فشرده‌ی ۹۱x60x22mm به این معنا است که این پاور بانک اولین پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری است که با خوشحالی می‌توانیم در جیبمان هم قرار دهیم چه برسد به کیف! تاکنون هیچ پاور بانکی نتوانسته بود رابطه معقول و مناسبی بین ظرفیت و سایز خود ایجاد کند. ما نمی‌توانیم چه از طراحی و چه از کیفیت ساخت ایرادی بگیریم. این پاور بانک برند شیائومی با آلیاژ آلومینیومی آبکاری شده به رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رز گلد تولید شده، و این کمپانی ادعا می‌کند برش خمیده‌ی این محصول بر اساس استاندارد MacBook Pro است. این بدنه منحنی‌وار زیبا، ضد عرق و ضد خوردگی است . از طرفی Xiaomi 10000mAh power bank  ضد ضربه است. این بدنه بر اساس استاندارد Texas Instruments/MPS طراحی شده و مجهز به چیپ کنترل هوشمند با نه لایه حفاظتی است که از همه چیز در مقابل حرارت و اتصال کوتاه و ولتاژ بیش از حد خروجی محافظت میکند. در زمان نیاز و در حین شارژ موبایل و یا تبلتتان، دکمه پاور می‌تواند به عنوان دکمه ریسِت نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم