Xiaomi Mi Band 2 SmartBand

مچ بند هوشمند شيائومي مدل Mi Band 2

ادامه مطلبShow less
170,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 8,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

دستبند هوشمند شیائومی می بند ۲ یکی از پر طرفدارترین و پر فروشترین محصولات شیائومی است، که قادر است به عنوان یک همراه همیشگی اطلاعات زیادی مانند ضربان قلب، تعداد گامها و مسافت طی شده را به شما نشان دهد.

دستبند سلامتی می بند ۲ نسبت به نسخه ی قبلی محصول تغییرات مناسبی یافته است. ظاهر نمادین دستگاه تغییر چندانی نداشته و تنها یک صفحه نمایش OLED 0.42 اینچی جایگزین سه لامپ LED است که در مدل قبلی وجود داشته است. دیگر تغییر قابل توجه باتری بزرگتر (۷۰ میلی آمپری)، بهبود سنسور HR، سنسور ردیابی حرکت بهتر، و افزایش قدرت اتصال بلوتوث است. طراحی بند نیز مقداری تغییر کرده است. علاوه بر این، ظرفیت باتری به مقدار ۵۵ درصد افزایش یافته، در حدی که این دستبند با هر بار شارژ، ۲۰ روز روشن خواهد ماند.
بند این دستبند از جنس سیلیکونی است و به شکل اورجینال در رنگ مشکی عرضه می‌شود. البته رنگ‌های دیگر بند را می‌توان به شکل مجزا تهیه کرد. شیائومی امکان تنظیم سایز بند را هم برای این دستبند در نظر گرفته است تا بتوانید آن را به اندازه دلخواه تنظیم کنید.
دستبند هوشمند شیائومی می بند ۲ می تواند اطلاعات زیادی مانند ضربان قلب، زمان، مسافت طی شده، تعداد گامها، کالری مصرف شده و درصد باتری باقی مانده را به شما نشان دهد. علاوه بر این، می بند ۲ از تماسهای صوتی، پیغامهای متنی، زنگهای هشدار و یادآوریهای مختلف پشتیبانی می کند و همه ی آنها روی صفحه نمایش این گجت قابل مشاهده هستند. پارامترهای انتخابی جهت نمایش روی صفحه نمایش از طریق اپلیکیشن دستبند قابل انتخاب است.
از دیگر تغییرات اعمال شده در نسل جدید دستبند هوشمند شیائومی، می‌توان به ارتقای سیستم گام‌شمار اشاره کرد که با الگوریتمی حرفه‌ای‌تر می تواند حالت کاربر را تشخیص داده و بفهمد که کاربر در حال قدم زدن است یا ساکن نشسته است. این موضوع یکی از دلایلی است که سبب شده دقت این دستبند از نسل‌های قبلی بیشتر باشد.
دستبند سلامتی می بند ۲ از دو بخش سنسور اصلی و بند تشکیل شده است. سنسور به راحتی در درون بند قرار می گیرد و نگرانی برای بیرون آمدن در هنگام استفاده ایجاد نمی کند. همچنین می توان آن را جهت شارژ یا تعویض بند دوباره بیرون آورد. برای شارژ کردن دستگاه کافی است سنسور را از بند جدا کرده، آن را در شارژر مخصوص قرار دهید.
این دستبند دارای استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP67 بوده و لازم نیست در این مورد هیچ گونه نگرانی داشته باشید، اگر احساس کردید دستبند شما تمیز نیست به راحتی آن را زیر شیر آب بشویید. البته باید توجه کنید که امکان شنا با این دستبند وجود ندارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم