Spigen Crystal Hybrid Cover For Apple iPhone 6/6S

 کاور اسپيگن مدل Crystal Hybrid مناسب براي گوشي موبايل آيفون 6/6S

ادامه مطلبShow less
65,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

در این مدل از کاورهای «اسپیگن» یک قاب شفاف وجود دارد. این قاب شفاف برای افرادی مناسب است که دوست ندارند زیبایی‌های گوشی موبایلشان زیر کاور پنهان شود. این قاب با استفاده از TPU ساخته شده و قابلیت انعطاف‌پذیری دارد. البته توجه داشته باشید که دورتادور این محصول را بامپری سخت پوشانده و شما نمی‌توانید آن را خم کنید. این محصول به صورتی طراحی شده که قاب پشتی و لبه‌های گوشی موبایل را به طور کامل می‌پوشاند. این پوشش باعث می‌شود دستگاه شما در برابر خط‌وخش ایمن شده و ضربه‌های وارد شده آسیب کمتری به دستگاه برسانند. همچنین محل قرارگیری درگاه‌ها در این کاور به خوبی اندازه‌گیری شده و برش خورده است. بنابراین در زمان استفاده از آن‌ها هم هیچ مانعی برای شما وجود ندارد.

این کاور برای گوشی موبایل آیفون6طراحی و ساخته شده و در برابر خط‌وخش مقاومت دارد. لبه‌های آن به صورت برآمده ساخته شده‌اند تا زمانی که گوشی موبایل را روی سطوح تخت قرار می‌دهید، دوربین و صفحه نمایش دستگاه محافظت شده و روی آن خط‌وخش ایجاد نشود. در پشت این کاور پایه‌ای تاشو قرار دارد. این پایه قابلیت استفاده به عنوان استند را برای شما فراهم کرده و شما می‌توانید در مواقع وب‌گردی، تایپ و تماشای ویدئو گوشی موبایلتان را به حالت استند درآورید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم