کواد کوپتر Syma X8HW

کواد کوپتر Syma X8HW

ادامه مطلبShow less
649,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 32,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

باز هم از محصولات معروف کمپانی Syma ! کواد کوپتر Syma X8HW یکی از محصولات جدید سال 2016 این کمپانی می باشد که قابلیت ارسال تصویر لحظه ای را برای شما مهیا می سازد . این پرنده از نظر ساختمان بدنه همانند مدل فانتوم است که شاید به جرات نتوان در نگاه اول فرق این 2 را تشخیص داد . 

یکی از قابلیت های شگفت انگیز این پرنده این است که علاوه بر ارسال تصویر لحظه ای دارای رم 4 گیگ نیز می باشد . کواد کوپتر x8hw علاوه بر ارسال تصاویر می تواند آن ها را بر روی رم داخلی ضبط نماید . شما 2 قابلیت بسیار مهم و کاربردی را در کنار یکدیگر دارید ( ارسال تصویر لحظه ای و قابلیت ضبط تصاویر و ویدئو ها بر روی رم ) که تا قبل از این ، محصولی این 2 ویژگی را باهم نداشته است .

مدل Syma x8w از فروشگاه جهان آرسی ارائه می شود که به دلیل استقبال زیاد کاربران مدل جدید و آپگرید شده آن یعنی کواد کوپتر X8HW با قابلیت هایی فوق العاده شگفت انگیز تر توسط این مجموعه آماده ارائه به شما دوستداران پرواز می باشد .

این پرنده خوش پرواز کمپانی SYMA  یکی از بهترین و معروف ترین محصولات این برند است که دارای قابلیت های پروازی زیادی می باشد! از جمله این امکانات می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

منحصر بفرد ترین ویژگی این کواد کوپتر قفل شدن در یک ارتفاع مشخص است که سری پرنده های جدید سایما چنین ویژگی را دارا می باشند ، بدین صورت زمانی که پرنده را در یک ارتفاع مشخص بالا می برید ارتفاع پرنده ثابت می ماند و میتوانید استیک سمت چپ را رها کرده و فقط به هدایت جهات جلو ، عقب ، چپ و راست پرنده مبادرت ورزید .

کواد کوپتر Syma X8HW با بهره مندی از جایرو ۶ محوره بسیار قدرتمند ، پروازی بسیار پایدار و با ثبات را خواهد داشت .

کواد کوپتر Syma X8HW دارای مود پرواز : هدلس مود بوده که توسط آن شما می توانید به راحتی با زدن یک دکمه سر پرنده را ثابت نگه داشته تا به راحتی بتوانید پرواز کنید ! کواد کوپتر Syma X8HW با بهره گیری از باتری 7.4 ولت 2000 میلی آمپری خود توانسته است قدرت پروازی بسزایی را کسب نماید . این پرنده دارای پروازی بیش از 10 دقیقه است که بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود !

رادیو کنترل هوشمند کواد کوپتر Syma X8HW به گونه ای طراحی شده است که می توان همزمان چند دستگاه مشابه را بدون تداخل امواج با یکدیگر هدایت کرد . از دیگر توانایی های کواد کوپتر Syma X8HW قابلیت انجام حرکات آکروباتیک و ۳۶۰ درجه است .

کواد کوپتر Syma X8HW دارای دوربین 5 مگاپیکسلی HD بسیار با کیفیت است که برای مصارف شخصی بسیار مناسب است .  دوربین کواد کوپتر Syma X8HW دارای قابلیت ارسال لحظه ای تصویر بوده که می تواند در حدود 100 متر برای شما ارسال تصویر نماید! علاوه بر این ویژگی منحصر بفرد دارای رم 4 گیگ می باشد و میتواند تصاویر و ویدئو های شما را روی رم نیز ضبط کند . این پرنده با بهره گیری از موتور های قدرتمند خود می تواند به راحتی در باد پرواز کند !

مقاومت بالای بدنه کواد کوپتر Syma X8HW این پرنده را به یک پرنده تقریبا ضدضربه تبدیل کرده است . اگر به دنبال یک پرواز امن ، زیبا و مطمئن هستید پیشنهاد ما x8hw است .

این پرنده در یک رنگ طلایی موجود می باشد که رنگ بسیار زیبا و خیره کننده ای است و نظر هر کاربری را به خود جلب می کند .

محتویات درون جعبه : پرنده ، باتری ، شارژر ، 8 عدد ملخ ، 4 عدد گارد محافظ ، رادیو کنترل ، پیچ گوشتی ، دوربین ، دفترچه  راهنما

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام دستگاه
Syma X8HW
ابعاد با گارد
50×50 سانتی متر
نوع باتری
2000 میلی آمپر ۷٫۴ ولت ( لیپو )
برد رادیو کنترل
300 متر
مدت زمان شارژ
90دقیقه
مدت زمان پرواز
10تا12 دقیقه
نوع دوربین
5مگاپیکسل HD
مانیتور مدیریت پرواز
دارد
رم
دارد
رم ریدر
دارد
ملخ اضافه
4عدد
نوع موتور
براش
اسمارت کنترلر
دارد
سیستم پرواز خودکار
دارد
سیستم حفظ ارتفاع خودکار
دارد
جایرو 6 محوره برای تعادل بیشتر
دارد
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم