کواد کوپتر Syma X8HG

669,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 33,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کواد کوپتر Syma X8HG

کواد کوپتر Syma X8HG  یکی از جدید ترین محصولات کمپانی بنام syma  می باشد که چند ماهی است در بازار جهانی به طرفداران کواد کوپتر ها در حال عرضه است .

قابلیت های فوق العاده ی کواد کوپتر syma X8HG  به قدری شگفت انگیز است که افراد مبتدی تا نیمه حرفه ای و تمام حرفه ای را به خرید آن تشویق می کند .

حال در ادامه به بررسی و تشریح تخصصی کواد کوپتر syma X8HG  می پردازیم :

بالاخره انتظار ها سر آمد و پرنده ای وارد بازار شده است که چند قابلیت شگفت انگیز را با هم دارد . کواد کوپتر syma X8HG  تلفیقی از تکنولوژی و زیبایی می باشد . ابعاد کواد کوپتر syma X8HG  همانند سایر مدل های هم خانواده سری X8 سایما 50*50 سانتی متر و شکل ظاهری آن بسیار شبیه فانتوم است ، به گونه ای که شاید در نگاه اول نتوان فرق بین این دو را تشخیص داد .

کواد کوپتر syma X8HG  محصول جدید سال 2016 میلادی که دارای دوربین 8 مگاپیکسلی می باشد و نسبت به تمام کواد کوپتر های دیگر از کیفیت دوربین نسبتا بالایی برخوردار است به نحوی که می توانید برای مصارف شخصی و فیلم برداری و عکاسی هوایی نیمه حرفه ای از آن بهره ببرید . دوربین دارای یک رم 4 گیگی می باشد و تصاویر و ویدئو های شما قابل ضبط بر روی آن رم است .

منحصر بفرد ترین ویژگی این کواد کوپتر قفل شدن در یک ارتفاع مشخص است که سری پرنده های جدید سایما چنین ویژگی را دارا می باشند ، بدین صورت زمانی که پرنده را در یک ارتفاع مشخص بالا می برید ارتفاع پرنده ثابت می ماند و میتوانید استیک سمت چپ را رها کرده و فقط به هدایت جهات جلو ، عقب ، چپ و راست پرنده مبادرت ورزید .

کواد کوپتر Syma X8HG با بهره مندی از جایرو ۶ محوره بسیار قدرتمند ، پروازی بسیار پایدار و با ثبات را خواهد داشت .

کواد کوپتر Syma X8HG دارای مود پرواز : هدلس مود بوده که توسط آن شما می توانید به راحتی با زدن یک دکمه سر پرنده را ثابت نگه داشته تا به راحتی بتوانید پرواز کنید ! کواد کوپتر Syma X8HG با بهره گیری از باتری 7.4 ولت 2000 میلی آمپری خود توانسته است قدرت پروازی بسزایی را کسب نماید . این پرنده دارای پروازی بیش از 10 دقیقه است که بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود !

رادیو کنترل هوشمند کواد کوپتر Syma X8HG به گونه ای طراحی شده است که می توان همزمان چند دستگاه مشابه را بدون تداخل امواج با یکدیگر هدایت کرد . از دیگر توانایی های کواد کوپتر Syma X8HG قابلیت انجام حرکات آکروباتیک و ۳۶۰ درجه است .

کواد کوپتر Syma X8HG دارای دوربین 8 مگاپیکسلی HD بسیار با کیفیت است که برای مصارف شخصی بسیار مناسب است .  دوربین کواد کوپتر Syma X8HG دارای قابلیت ارسال لحظه ای تصویر نبوده اما دارای رم 4 گیگی می باشد و میتواند تصاویر و ویدئو های شما را روی رم ضبط کند . این پرنده با بهره گیری از موتور های قدرتمند خود می تواند به راحتی در باد پرواز کند !

مقاومت بالای بدنه کواد کوپتر Syma X8HG این پرنده را به یک پرنده تقریبا ضدضربه تبدیل کرده است . اگر به دنبال یک پرواز امن ، زیبا و مطمئن هستید پیشنهاد ما X8HG است .

به دلیل استقامت و وزن بالای دستگاه میتوانید در صورت نیاز دوربین های با کیفیت بالاتری همچون گوپرو ، شیائومی و اسپورت کم را در زیر پرنده قرار دهید چرا که کواد کوپتر syma X8HG  علاوه بر دارا بورن مانت دوربین قابلیت بلند کردن دوربین های ذکر شده در بالا را دارا می باشد .

محتویات درون جعبه : پرنده ، باتری ، شارژر ، 8 عدد ملخ ، 4 عدد گارد محافظ ، رادیو کنترل ، پیچ گوشتی ، دوربین ، دفترچه  راهنما

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام دستگاه
syma X8HG
ابعاد با گارد
50*50
نوع باتری
7.4V 2000mAh
برد رادیو کنترل
300 متر
مدت زمان شارژ
60 دقیقه
مدت زمان پرواز
بین 10 تا 12 دقیقه
نوع دوربین
8 مگا پیکسل با کیفیت HD
مانیتور مدیریت پرواز
دارد
رم
دارد
رم ریدر
دارد
ملخ اضافه
4 عدد
نوع موتور
براش
اسمارت کنترلر
دارد
سیستم پرواز خودکار
دارد
سیستم حفظ ارتفاع خودکار
دارد
جایرو 6 محوره برای تعادل بیشتر
دارد
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم