محاففظ ژله ای شیائومی Brushed TPU Matl Case Xiaomi Mi 5S Plus

35,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 1,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سطحی نیمه براق با نمایی برس خورده به همراه فیبر کربن با طرح بافت در دو طرف بالا و پایینی قاب، نمای پشتی کاور را ساخته اند. طرح های ریزی که در پشت قاب وجود دارد باعث عدم لیز خوردن و ایجاد خط و خش روی کاور می شود همچنین ایجاد نمای مات و براق، نمایی چشمگیری به کاور داده است.
از دیگر مهم ترین ویژگی هایی که هنگام خرید یک بایستی به آن توجه ویژه ای کرد، دسترسی و و عدم ایجاد محدودیت هنگام کار با دوربین، پورتها و دکمه های کاور است که به دقت روی کاور تنظیم شده باشند، نکته ای که در این کاور به خوبی به آن پرداخته شده است.

محاففظ ژله ای شیائومی Brushed TPU Matl Case Xiaomi Mi 5S Plus

این کاور دور تا دور گوشی را می پوشاند و در واقع محافظی 360 درجه به شمار می رود که گوشه های آن در برابر ضربه و شوک بسیار مقاوم است. بدنه ی کاور کاملا انعطاف پذیر است به طوریکه به راحتی روی گوشی نصب شده و از آن در برابر گردو غبار، خط و خش، ضربات احتمالی محافظت می کند. اگر به هر دلیل کاور شما کثیف شد، می توانید آن را شسته و دوباره روی گوشی نصب نمایید.

محاففظ ژله ای شیائومی Brushed TPU Matl Case Xiaomi Mi 5S Plus

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم