هدفون بلوتوث Remax مدل RB-300HB

هدفون بلوتوث Remax مدل RB-300HB

ادامه مطلبShow less
425,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 21,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

 یکی از پرکاربردترین تکنولوژی های عصر حاضر تکنولوژی بلوتوث می باشد که باعث شده بسیاری از سیم های زائد که به منظور نقل و انتقال اطلاعات، صوت و یا تصویر به کار برده می شد، حذف شوند. هدفون های بلوتوث کاربری بسیار آسان تری را نسبت به مدل های سیم دار خواهند داشت و قابل استفاده برای انواع گجت ها از قبیل، کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه،... هستند. این تکنولوژی به دلیل عدم پشتیبانی در برخی دستگاهها با محدودیت روبرو است. به عنوان مثال نمی توانید یک هدفون بی سیم را به تلویزون متصل کنید چون اکثر تلویزیون ها فاقد این ویژگی برای انتقال صوت هستند. بنابراین یک هدفون با پشتیبانی دو ویژگی با سیم و بی سیم مطمئناً کاربری بسیاری بیشتری خواهد داشت. هدفون های جدید که توسط شرکت های گوناگون ارائه می شوند معمولا هر دو تکنولوژی (بی سیم و با سیم) را پشتیبانی می کنند تا کاربری آنها نسبت به هر محصول دیجیتال گسترش پیدا کند.

  •          سه مسیر ارتباطی بلوتوث،AUX، NFC
  •          طراحی زیبا، ارائه شده در سه رنگ
  •          ضد عرق و ضد آب
  •          پخش موزیک تا 18 ساعت
  •          پشتیبانی از تمامی گجت ها و اسمارت فون ها

نقد و بررسی RB-300HB:

شرکت ریمکس به عنوان یک شرکت پرآوازه در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل از دیرباز شناخته می شود. کیفیت محصولات این شرکت در حد متوسط به بالا بوده و قیمت بسیار مناسبی نسبت به برندهای معتبر و معروف دارند. هدفون های تولیدی این شرکت از این قاعده مستثنی نبوده و با بهره گیری از مهندسین مجرّب و تست های گوناگون صدای واضح، شفاف، دقیق و بدون هیچگونه نویز را به گوش کاربر خواهند رساند.

RB-300HB به عنوان یک هدفون با دو ورودی مختلف (بلوتوث، AUX) معرفی شده است. محصولی که نه تنها با این ویژگی بلکه با ارائه دکمه های کنترلی دقیق آن را می توان یک هدفون مولتی مدیا نامید. در درام سمت چپ آن دکمه های کنترلی کاهش و افزایش صدا، ترک بعدی و قبلی، توقف و پخش صدا و در پایین جک ورودی AUX مشاهده می شود. این دکمه ها شما را بی نیاز از کنترل موزیک و یا صدا از طریق گجت متصل به آن، می کند. البته تکنولوژی NFC نیز در این محصول مشاهده می شود تا بتوانید ارتباط سریع تری را با این دستگاه نیز برقرار کنید.

طراحی بدنه مدرن و زیبای آن و استفاده از موادی سازگار با پوست بدن انسان، که در سه رنگ جذاب و زیبا ارائه شده است، نظر هر صاحب سلیقه ای را به خود جذب خواهد کرد. این طراحی تنها در زمینه تنوع رنگ خلاصه نشده و پلاستیک به کار برده شده در آن که خاصیت ضد عرق را دارد و پوشش کامل و دقیق آن که یک محصول ضدآب را تولید کرده است استفاده شما را در مناطق پررطوبت و حتی زیر باران به راحتی میسّر می کند بدون آنکه نگران آسیب دیدن این محصول زیبا باشید.

صدای استریو از درام های این محصول به صورت کاملا واضح با تکنولوژی حذف صدای نویز و حذف اعوجاج صدا منتشر می شود که حتی هنگام پاسخگویی به تماس های تلفنی نیز هیچ نقطه ضعفی را در آن مشاهده نکنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم