هدست واقعیت مجازی Lefant LMJ5S

هدست واقعیت مجازی   Lefant LMJ5S

ادامه مطلبShow less
250,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 12,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

این روز ها هدست های واقعیت مجازی تا حدودی جایگاه خویش را نزد افراد علاقه مند به این حوزه پیدا کرده اند و به فروش خوبی دست یافته اند. کسانی که می خواهند از این هدست ها بالاترین لذت ممکن را ببرند و هزینه آن هم برایشان اهمیتی ندارد به سراغ مدل ها گران قیمتی همچون PlayStation VR می روند اما کسانی که می خواهند این هدست ها را تجربه کرده و از طرفی هزینه زیادی پرداخت نکنند به دنبال مدل ها ارزان قیمت تر مانند Lefant 3D VR می گردند.

Lefant 3D VR یک هدست واقعیت مجازی است که با توجه به قیمت مناسب، کیفیت ساخت و امکاناتی که دارد، طرفداران زیادی را در ایران پیدا کرده و به همین خاطر امروز قصد معرفی آن را در سه سنتر داریم.

ابعاد بدنه این هدست واقعیت مجازی برابر با 25.7×20.1×11.7 سانتیمتر بوده و وزن آن در حدود 912 گرم می باشد. اگر در مورد هدست ها واقعیت مجازی موجود در بازار تحقیق کرده باشید، این اعداد و ارقام قطعا برای شما آشنا خواهند بود. طراحی و ظاهر Lefant 3D VR مانند بسیاری از هدست ها واقعیت مجازی ارزان قیمت بازار کاملا ساده و نسبتا قابل قبول می باشد. روکش این هدست کمی براق بوده تا ظاهر Lefant 3D VR را جذاب تر نماید. این هدست دارای 3 عدد کش برای قرارگیری روی سر می باشد که همگی قابل تنظیم بوده و می توانید آن ها را برای سر خود شخصی سازی کنید تا وزن هدست به درستی تقسیم شده و فشار زیادی به سر شما وارد نگردد.

Lefant 3D VR از گوشی های هوشمندی که دارای صفحه نمایش 4 تا 6 اینچ می باشند پشتیبانی کرده و مانند همیشه کیفیت صفحه نمایش گوشی شما رابطه مستقیمی با تجربه شما از این هدست دارد. اگر بخواهیم صادق باشیم کیفیت لنز ها قرار گرفته در Lefant 3D VR زیاد چنگی به دل نمی زند و با کمی اغماض در نهایت می تواند ارضا کننده باشد. فاصله بین لنز ها توسط یک پیچ که بیرون هدست تعبیه شده به راحتی قابل تغییر بوده و کاملا شخصی سازی می شود.

توسط این هدست می توانید به تماشا فیلم های 3D یا 360 درجه بنشینید و بازی های VR را تجربه نمایید. اگر گوشی شما دارای سنسور ژیروسکوب می باشد هیچ محدودتی در استفاده از این هدست نخواهید داشت اما اگر گوشی شما سنسور ژیروسکوب ندارد از دیدن فیلم های 360 درجه و همچنین بازی های Virtual-Reality محروم خواهید شد.

در جعبه محصول یک عدد دسته بازی (گیم پد) نیز وجود دارد که ما را بسیار خوشحال کرد. این دسته بازی دارای ابعادی بزرگی می باشد که آن را برای استفاده به صورت دو دستی مناسب کرده است. این دسته از یک باتری قابل شارژ لیتیوم یونی بهره می برد که هر چند ساعت یک بار باید توسط درگاه micro USB شارژ گردد. این دسته از فناوری بلوتوث برخوردار است و به صورت بی سیم به گوشی هوشمند شما متصل می شود. این گیم پد نتنها با گوشی های هوشمند سازگار است بلکه از آن برای بازی کردن با لپ تاپ و کامپیوتر نیز می توانید استفاده نمایید.

جمع بندی

در مجموع Lefant 3D VR یک هدست واقعیت مجازی مانند دیگر هدست های ارزان قیمت موجود در بازار است و شاید تنها برتری آن نسبت به دیگر هدست ها، گیم پد بلوتوثی آن باشد.

چرا هدست واقعیت مجازی Lefant 3D VR گزینه مناسبی برای خرید می باشد؟

- تجربه دنیای واقعیت مجازی با صرف هزینه ای اندک

- بی نیاز شدن از خرید گیم پد برای گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر

ویژگی های اصلی Lefant 3D VR:

- کیفیت ساخت قابل قبول

- پشتیبانی از گوشی های 4 تا 6 اینچی

- تماشا فیلم های 360 درجه و 3D

- انجام بازی های واقعیت مجازی

- دارای گیم پد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم